فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به لیگ برتر

سرمربیان سابق دو تیم استقلال و تراکتور به گزینه های سرمربیگری ذوب آهن اضافه شدند

فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به لیگ برتر

به گزارش منیبان، چند روز پیش باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای از قطع همکاری با رحمان رضایی خبر داد و حالا مدتی است گمانه زنی در خصوص گزینه های ذوب آهن برای نیمکت این تیم آغاز شده است.

از مجتبی حسینی به عنوان گزینه اصلی باشگاه ذوب آهن نام برده می شد ولی این موضوع با واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان همراه شد و آن ها اعلام کردند مجتبی حسینی تحت قرارداد نفت مسجد سلیمان است. 

همچنین از هومن افاضلی و زوج منصور ابراهیم زاده - مهدی رجب زاده به عنوان دیگر گزینه های ذوب آهن نام برده شد.

حالا از اصفهان خبر می رسد مسئولان ذوب آهن به دنبال مذاکره با دو گزینه جدید هستند؛ فرهاد مجیدی و ساکت الهامی.

هر دوی آن ها پس از رویارویی در فینال جام حذفی از تیم های خود جدا شدند و در لیگ بیستم بدون تیم هستند. ساکت الهامی که با محرومیت کمیته انضباطی مواجه شده بود، این روزها به دنبال رفع این حکم است.

نکته جالب در خصوص مسئولان باشگاه ذوب آهن این است که آن ها بدون اینکه با گزینه ای به توافق برسند، سرمربی تیم خود را برکنار کردند و حالا آن ها در آستانه بازی با مس رفسنجان، بدون مربی هستند و احتمالا بدون مربی هم به مصاف شاگردان محمد ربیعی می روند.


ت ت
کدخبر: 2209 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar شاه فرهاد لنگی سوز💙💙💙💙💙💙💙

      ایشالا شاه فرهاد بیاد تیم خوب ذوب نیم فصل سهمیه میگیره
      امیدوارم قبول کنه چون اصفهانیا با فرهنگن و اهل حمایت پس بیا و خودت رو نشون بده شاه فرهاد تا هوادارای نامردی که به خاطر استراماپولی از خونه ی خودت یعنی تاج کبیر بیرونت کردن حالشون جا بیاد
      ادمین بچاپ

      4
    • avatar ناشناس

      فرهاد بیاد استقلال همه چیز درست میشه فکری یا دستیارانش باید برن این اتفاق هم میفته. بازیکنانی که در زمستان بیان استقلال به درد نمی خورن

      0
    • avatar ایمون زائد

      توبرو تا من بیام
      درحصرت جام بمونید🤣🤣

      0
    • avatar Oveis

      اشکال بزرگ فرهاد مجیدی این بود که از اول تیم خوبی رو انتخاب نکرده. باید میرفت مربی تیم خوبی تو یکی از کشورهای فقیر میشد.افغانستان هم جواب میداد.

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها