قیل و قال رامین رضاییان در کمپ استقلال / پسر با اراده با کسی شوخی ندارد

رامین رضاییان به طرز عجیبی بر روی هدف خود متمرکز بوده و نشان داده به اخبار و حواشی بی تفاوت است.

قیل و قال رامین رضاییان در کمپ استقلال / پسر با اراده با کسی شوخی ندارد

به گزارش منیبان ؛ کارمندان و حاضرین در کمپ ناصر حجازی طی روزهای اخیر که مرحله اول تمرینات استقلال در تهران دنبال می‌شد با صحنه عجیبی روبرو شده‌اند که حسابی آنها را غافلگیر کرده و سبب شده تا درباره آن با اطرفیان‌شان و کادر فنی تیم صحبت کنند.

ماجرا از این قرار است که آنها در روزی که تمرینات استقلال با تصمیم جواد نکوام تعطیل اعلام شده بود با فریادهایی از داخل کمپ مواجه می‌شوند که به سمت آن جلب می‌شوند و پس از نزدیک شدن متوجه می‌شوند که رامین رضائیان در حال انجام عادت همیشگی خود یعنی تمرین انفرادی است. این در حالی است که هیچ بازیکنی در کمپ نبوده و در روزهای تعطیل دیگر هم رامین را در حین انجام تمرین شخصی دیده‌اند.

نکته جالبی که این افراد پس از دیدن این صحنه از تمرینات رامین یادآوری می‌کنند، فریاد و داد و بیداد ستاره جدید استقلال بر سر خود بوده که از حدنصاب و رکوردی که در حال دستیابی به آن بوده رضایت نداشته و به همین دلیل خود را مستحق شنیدن دشنام و ناسزا می‌دانسته تا به این شکل در خود ایجاد انگیزه کند و رکوردهای شخصی‌اش را بهبود ببخشد.

رامین رضائیان در حالی پس از دو سال حضور در سپاهان مقصد غیرمنتظره استقلال را برای ماجراجویی جدید خود در زندگی حرفه‌ای برگزیده که این انتخاب اصلا به مذاق هواداران تیم سابقش در پایتخت و همینطور برخی پیشکسوتان پرسپولیس خوش نیامده، اما رامین قبلا نشان داده بازیکنی نیست که بخواهد وارد این جنگ شود و در آخرین مصاحبه‌های خود که با پیراهن سپاهان انجام داد نیز بارها بر احترامی که در دوران حرفه‌ای برای همه افراد قائل بوده و هست تاکید داشته و در بدترین لحظات نیز از دایره ادب خارج نشده است.

نکته دیگر درباره رامین اینکه او کمتر در تیم‌هایی که در عضویت آنها قرارمی‌گیرد با فوتبالیست‌ و هم‌تیمی‌هایش اخت می‌شود که در سپاهان و پرسپولیس این موضوع به وضوح در روابط او دیده شد. او معمولا روابط محدودی دارد و سعی می‌کند بیشتر اوقات فراغت خود را به انجام تمرینات انفرادی و معاشرت با افرادی بپردازد که خیلی درگیر فوتبال نیستند. 

5pgageii

شاید عاداتی که در بالا به آنها پرداخته شد یکی از دلایلی باشد که رامین رضائیان را در 34 سالگی به یکی از آماده‌ترین و سرحال‌ترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل کرده و او با فاصله گرفتن از سرگرمی‌هایی که در میان برخی فوتبالیست‌ها تابوی انجام آنها شکسته شده سعی دارد همچنان در چرخه بازیکنان تیم ملی بماند و امیدوار است با ادامه همین روند حتی در 36 سالگی بتواند عضوی از تیم ملی در جام جهانی 2026 باشد.

برای رسیدن به این هدف رامین حتی یک روز هم به خود استراحت نداده. او پس از قهرمانی در جام حذفی با سپاهان که یکی از آرزوهای او پس از پشت سر سر گذاشتن دو سال موفق با باشگاه اصفهانی بود، اگرچه از ایران دور شد اما تمرینات خود را در خیابان و کوچه و ساحل به اشتراک می‌گذاشت و پس از گرفتن یک تصمیم جسورانه که بازی برای استقلال است بر فشار تمرینات انفرادی خود افزوده و اخیرا با انتشار یک پست اینستاگرامی با همان حالت همیشگی که عضلات شکم و پهلوهایش را به رخ می‎‌کشد، برآن تاکید کرده است.

رامین خود را در میانه چهارمین دهه زندگی آماده سخت‌ترین چالش می‌کند و دیدن نسخه‌ای که از او در استقلال تا یکماه دیگر در لیگ داخلی و نخبگان به نمایش درمی‌آید یکی از جذابیت‌های فصل پیش رو برای علاقمندان به فوتبال خواهد بود.

 


ت ت
کدخبر: 227271 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها