پرسپولیس جان داد اما نباخت/ درس عبرت گندوز به بیرانوند

تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در یک بازی نفسگیر و حساس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 پرسپولیس جان داد اما نباخت/ درس عبرت  گندوز به بیرانوند

 به گزارش منیبان، جدال میان پرسپولیس و تراکتور از ابتدای تابستان و وقتی زمزمه‌های جدایی ستاره‌های تیم قهرمان به مقصد تبریز شنیده می‌شد، شروع شد و حالا دو تیم رو در روی هم در مستطیل سبز مسابقه می‌دهند.

تراکتور در حالی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار است که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، سه ستاره سابق پرسپولیس در ترکیب تیم تبریزی قرار دارند.

پرسپولیس که هفته گذشته با تساوی افتتاحیه لیگ را به پایان رسانده بود حالا در این بازی فوق حساس و حیثیتی برای پیروزی مقابل تراکتور فکر می‌کند اما تراکتوری‌ها علاوه بر ستاره‌های‌شان، جو ورزشگاه را نیز در اختیار دارند و کار را برای شاگردان گاریدو سخت می‌کنند.

تقابل تفکرات گاریدو و اسکوچیچ اولین جدال فوق حساس لیگ بیست و چهارم را شکل داده و هواداران در انتظار یک بازی جذاب هستند.

ترکیب تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی(۸۰-مرتضی پورعلی گنجی)، وحید امیری، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی(۷۰- سعید صادقی)، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر(۶۳-علی علیپور)

شرح گل:

تراکتور یک-پرسپولیس صفر(دقیقه ۶۰: شجاع خلیل‌زاده): ارسال بی نظیر ریکاردو آلوز روی یک شروع مجدد باعث شد شجاع خلیل زاده، مدافع پیش تاخته تراکتور با ضربه سری تمام کننده زهرش را به پرسپولیس بریزد تا ورزشگاه یادگار منفجر شود.

تراکتور یک-پرسپولیس یک(دقیقه ۸۹: ایوب العملود): پرسپولیس صاحب صربه کرنر شد و سانتر خوب سعید صادقی روی سر ایوب العملود نشست و مدافع مراکشی پیش تاخته پرسپولیسی‌ها دروازه را به زیبایی باز کرد


ت ت
کدخبر: 231915 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها