مثلث مرگبار آبی‌های پایتخت؛ ترکیب استقلال تهران در مصاف آبی‌های خوزستان

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان مشخص شد و جواد نکونام در این مسابقه ترکیب هجومی را به میدان فرستاد است.

مثلث مرگبار آبی‌های پایتخت؛ ترکیب استقلال تهران در مصاف آبی‌های خوزستان

به گزارش منیبان، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان مشخص شد و جواد نکونام در این مسابقه ترکیب هجومی را به میدان فرستاد است، یازده بازیکنی که نکونام در این مسابقه به میدان فرستاده است در خط میانی با تغییرات قابل توجه‌ای رو به رو بوده است.

* سیدحسین حسینی در این مسابقه مانند دیگر مسابقات استقلال در ترکیب اصلی قرار گرفته است و امیدوار است که اولین کلین‌شیت فصل خود را انجام دهد.

* با توجه به غیبت آرمین سهرابیان و خروج او از لیست استقلال به دلیل مصدومیت، سامان فلاح برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت و در کنار او مدافع با تجربه آبی‌ها رافائل سیلوا به میدان خواهد رفت.

* میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان در سمت چپ و راست خط دفاعی آبی‌ها حضور پیدا کردند و مانند دو مسابقه اخیر تغییری در این پست ایجاد نشده است.

2046869

* روزبه چشمی و دیدیر اندونگ دو هافبک دفاعی استقلال هستند که در پست 6 و 8 برای آبی‌ها به میدان خواهند رفت.

* مثلث هجومی استقلال در این مسابقه با اسلامی، ماشاریپوف و گائل کاکوتا سه بازیکن تکنیکی و خلاق آبی‌ها تشکیل شده است و کاکوتا اولین حضور ثابت خود را تجربه خواهد کرد.

* با توجه به بازگشت گوستاوو بلانکو، این بازیکن در این مسابقه هم روی نیمکت قرار گرفته است و آرمان رمضانی از ابتدا به میدان خواهد رفت، به احتمال زیاد در جریان مسابقه بلانکو وارد زمین خواهد شد.

ترکیب استقلال در این مسابقه به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی - سامان فلاح - رافائل سیلوا - میلاد زکی‌پور - رامین رضاییان - روزبه چشمی - اندونگ - کاکوتا - محمدحسین اسلامی - جلال الدین ماشاریپوف - آرمان رمضانی

 


ت ت
کدخبر: 233103 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها