واکنش برانکو پس از اخراج از تیم ملی؛ هنوز ۸ بازی دیگر پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی چین، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۲-۱ مقابل عربستان،ابراز امیدواری کرد در بازی‌های آینده بتواند برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها بجنگد.

واکنش برانکو پس از اخراج از تیم ملی؛ هنوز ۸ بازی دیگر پیش رو داریم

به گزارش منیبان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی چین، پس از شکست ۲-۱ مقابل عربستان در نشست خبری به تحلیل بازی پرداخت و به بازیکنان خود برای تلاش‌شان به رغم دریافت دو گل از ضربات ایستگاهی اشاره کرد. او همچنین اظهار داشت عملکرد تیمش نسبت به بازی قبلی بهتر بوده و از حمایت هواداران تشکر کرد. با این حال، برانکو این شکست را ناراحت‌کننده دانست و اذعان کرد مجموعه‌ای از اشتباهات باعث این نتیجه شد.

در پاسخ به سوالاتی درباره تغییرات تاکتیکی و تعویض بازیکنان، برانکو توضیح داد تصمیماتش برای تعویض وو لی و نگه‌داشتن فرناندو به دلیل شرایط فیزیکی و عملکرد تاکتیکی بازیکنان در لحظه بوده است. او افزود تغییرات تیم حریف و مدیریت دقایق پایانی بازی عربستان، باعث شد تا تیم او تعویض‌های بیشتری انجام ندهد.

برانکو در پاسخ به احتمال اخراج از تیم ملی چین گفت: «این سوال در واقع به من مربوط می شود. با توجه به شکست سنگین در بازی قبلی، هدف ما در این گروه، قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول و صعود به مرحله بعدی است. سه تیم قدرتمند ژاپن، عربستان و استرالیا در این گروه حضور دارند، اما ما همچنان تلاش می‌کنیم و هنوز ۸ بازی دیگر پیش رو داریم. عملکرد ما در این بازی نسبت به بازی قبلی بهتر بود و ما همچنان امید زیادی داریم.»

منبع: خبر ورزشی

 


ت ت
کدخبر: 235206 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها