بازماندگان آخرین قهرمانی استقلال چه کسانی هستند؟

از آخرین تیم استقلال که موفق شد قهرمان جام حذفی شود فقط 5 بازیکن هنوز در این تیم باقی مانده اند.

بازماندگان آخرین قهرمانی استقلال چه کسانی هستند؟

به گزارش منیبان؛ استقلال روز یکشنبه باید در فینال جام حذفی به مصاف فولاد برود، بازی ای که فرهاد مجیدی می تواند در صورت پیروزی در آن اولین جام دوران مربیگری خود را کسب کند. جالب است که بدانید آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مربوط به سال 97 می شود که این تیم توانست با پیروزی یک بر صفر برابر خونه به خونه بابل قهرمان این رقابت ها شود.

استقلال در بازی با خونه به خونه با ترکیب  سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام به میدان رفت و از این ترکیب برای بازی روز یکشنبه برابر فولاد فقط اسماعیلی و وریا غفوری در این تیم حضور دارند.

البته در بازی با خونه به خونه سیدحسین حسینی نیمکت نشین مهدی رحمتی بود که البته بازی با فولاد را به دلیل محرومیت از دست داده است ضمن اینکه در آن بازی داریوش شجاعیان به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور نداشت ولی می تواند یکشنبه شب برابر فولاد به میدان برود. همچنین مهدی قایدی هم در تیمی که آخرین بار قهرمان جام حذفی شد حضور داشت که البته در آن زمان درگیر مسائل حاشیه ای عجیبی شده بود.

این موضوع خود نشان می دهد مدیران باشگاه استقلال چقدر در حفظ این تیم در سال های اخیر ناکام بوده اند و حتی نتوانسته شاکله این تیم را حفظ کنند.

 


ت ت
کدخبر: 32167 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها