جانشین سرمربی تیم ملی مشخص شد!

سرمربی بعدی تیم ملی فوتسال یک خارجی خواهد بود.

جانشین سرمربی تیم ملی مشخص شد!

به گزارش منیبان؛ مقابل قزاقستان  فدراسیون فوتبال برخورد انتقادی با این ناکامی نداشت. فدراسیون فوتبال به استقبال تیم ملی فوتسال ایران در فرودگاه رفت و اعلام کرد قدردان زحمات اعضای تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی است و فراموش نمی‌کند حضور در جمع هشت تیم برتر جهان خود یک افتخار است که خیلی از تیم‌های بزرگ به آن دست پیدا نکرده‌اند. اما این بهانه‌ای نمی‌شود که فدراسیون فوتبال از برنامه رو به جلوی خود برای فوتسال چشم‌پوشی کند. 
تلاش برای تصاحب میزبانی جام جهانی فوتسال در سال 2024 خود بیانگر این مسأله است که شکست برابر قزاقستان فدراسیون فوتبال ایران را دلسرد نکرده و آنها به موفقیت تیم ملی فوتسال در آینده چشم دارند. هر چند ناظم‌الشریعه و کادر فنی‌اش تا پایان سال 1400 قرارداد دارند اما از فدراسیون فوتبال خبر رسیده در آینده‌ای نزدیک فدراسیون فوتبال با انتخاب یک مربی خارجی از زحمات مربیان فعلی کادر فنی تیم ملی فوتسال قدردانی خواهد کرد.
 تیم ملی فوتسال ایران پیش‌تر هم تجربه کار با مربی خارجی را داشته است. حتی گفته می‌شود رزومه چند مربی پرتغالی و برزیلی در حال مطالعه از سوی فدراسیون فوتبال است تا در نهایت یکی از آنها به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برگزیده شود.

منبع: ایران ورزشی


ت ت
کدخبر: 41962 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها