واکنش سرپرست پرسپولیس به یک شایعه جنجالی‌

سرپرست پرسپولیس با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

واکنش سرپرست پرسپولیس به یک شایعه جنجالی‌

به گزارش منیبان، در حالی که مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرده بود طلب کالدرون ودستیارش به صورت کامل پرداخت خواهد شد تا پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها باز شود اما این اتفاق حداقل تا دیشب و قبل از صحبتهای صدری با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس رخ نداده بود تا یک شایعه قابل توجه درباره دلیل این قضیه منتشر شود.

بر اساس این شایعه که پایگاه خبری فوتبالی آن را تائید یا تکذیب نمی‌کند، صدری به دلیل آنکه هنوز از حضورش در تیم مدیریتی جدید پرسپولیس مشخص نشده، تصمیم گرفته فعلا پول کالدرون را واریز نکند تا هر وقت وزارت ورزش به او برای ماندن در پرسپولیس اوکی داد، با سرمربی فصل گذشته قرمزها تسویه حساب کند. 

صدری که روز گذشته و در حاشیه جلسه رییس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌ها حاضر نشد به سوال خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی درباره آخرین وضعیت طلب کالدرون توضیحی دهد، شب گذشته در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس ضمن رد شایعات مطرح شده اعلام کرد حتی اگر یک روز از مدیریتش در باشگاه پرسپولیس مانده باشد تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آن انجام خواهد داد.

صحبتهای او را بخوانید:" در حال حاضر هم بیش از یک ماه از مدت سه ماهه سرپرستی من باقی مانده است. هواداران مطمئن باشند، برای من در انجام مسئولیت‌هایی که دارم، فرقی بین یک ساعت و یک ماه و یک سال نیست. به ویژه که درباره پرسپولیس صحبت می‌کنیم"

صدری در بخش دیگری از صحبت هایش اینگونه توضیح می دهد:" برخی از دوستان و هواداران هم در روزهای گذشته، روی مساله مدیریتی حساس بوده‌اند. امیدواریم و خواهش می‌کنیم اجازه بدهند با توجه به این که امور باشگاه در حال انجام است، وزارت ورزش و جوانان با صبر و حوصله کار را دنبال کند. ما هم با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد در خدمت باشگاه و هواداران بوده و هستیم.


ت ت
کدخبر: 47241 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها