پرسپولیس هم راه استقلال را رفت!

در دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل مقابل نفت آبادان، تبلیغات محیطی از طریق باشگاه انجام خواهد شد

پرسپولیس هم راه استقلال را رفت!

به گزارش منیبان، پرسپولیس در حالی روز چهارشنبه سوم آذرماه در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت خواهد بود که تبلیغات محیطی این دیدار در اختیار باشگاه خواهد بود و باشگاه پرسپولیس تبلیغات محیطی این بازی را از طریق کارگزار جدید در اختیار خواهد گرفت.

همان طور که در جریان هستید و پیش از این در طرفداری خبر دادیم، چند روز قبل سازمان لیگ تبلیغات محیطی را به سه شرکت واگذار کرد. دو شرکتی که باشگاه های پرسپولیس و استقلال معرفی می کنند و شرکتی که احتمالا توسط باشگاه تراکتور به نمایندگی از ۱۴ باشگاه لیگ برتری معرفی می شود.

از این رو این شرکت ها باید تضمین های لازم بانکی را به سازمان لیگ ارائه دهند که باز هم طبق آخرین بررسی ها این شرکت ها  متعهد به پرداخت 412 میلیارد تومان شده اند که البته پرداخت این رقم منوط به تحقق برخی مسائل خواهد بود.

در همین راستا سازمان لیگ اعلام کرده که هنوز هیچ از شرکت ها تضمین های مالی لازم را ارائه نکرده اند اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که کارگزار این تیم، تبلیغات محیطی دیدار مقابل صنعت نفت را برعهده می گیرد و امورات قانونی آن در این هفته انجام می شود.

 


ت ت
کدخبر: 49674 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها