توضیح کاپیتان پرسپولیس درباره درگیری آل کثیر و ترابی

کاپیتان پرسپولیس گفت: با سوت داور هیچ تیمی قهرمان نمی‌شود.

توضیح کاپیتان پرسپولیس درباره درگیری آل کثیر و ترابی

به گزارش منیبان؛ امید عالیشاه درباره درگیری بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: عیسی آل کثیر انگیزه داشت و می‌خواست پنالتی بزند اما مهدی ترابی پنالتی‌زن اول تیم است. وقتی با او صحبت کردم خیلی راحت قبول کرد و مهدی هم خدا را شکر پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد. این مسائل در فوتبال طبیعی است، چیز خاصی نبود. تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. به نظرم مسابقات لیگ برتر شبیه دوی ماراتن است. 

او ادامه داد: تیمی یا کسی قهرمان می‌شود که اولین نفر از خط پایان رد شود نه اینکه با سوت داور و آغاز رقابت از بقیه جلو بیفتد! این تیم با حمایت و انرژی مثبت پرسپولیسی‌ها می‌تواند خیلی زود به صدر جدول برسد. تفاوت پرسپولیس با خیلی از تیم‌ها همین حمایت خالصانه هواداران است. برای دیدن مجدد تماشاگران در استادیوم آزادی لحظه شماری می‌کنیم و از همین حالا منتظر سوت آغاز بازی با صنعت نفت آبادان هستیم.

عالیشاه افزود: ما توجهی به نتایج حریفان نداریم و تمرکزمان روی کار خودمان است. این سیاست چند سال اخیر ما بوده و کاری نداریم فلان تیم برده یا بهمان تیم باخته است. ما باید تمرکز کاملی روی کار خودمان داشته باشیم تا نتیجه بگیریم. انشالله از همین بازی بعدی نتایج پرسپولیس درست می‌شود به امید خدا روز چهارشنبه در حضور تماشاگران پر شور پرسپولیس برنده شده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

 

ت ت
کدخبر: 49740 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها