فولاد دوباره در فولادشهر ذوب می شود؟

ذوب آهن در اولین بازی لیگ بیستم میزبان فولاد خوزستان است.

فولاد دوباره در فولادشهر ذوب می شود؟

به گزارش منیبان شاگردان رحمان رضایی در هفته اول مسابقات لیگ برتر به مصاف شاگردان جواد نکونام می روند. این بازی در حالی برگزار می شود که فولاد در 10 تقابل اخیرش تنها یک بار موفق به گرفتن سه امتیاز از ذوبی ها شده است.

اطلاعات بازی

هفته اول لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

ذوب آهن - فولاد خوزستان

داور: مهدی مرجانزاده / کمک ها: یعقوب سخندان - پوریا زحمتی - ابوالفضل گرجی / ناظر: مسعود مرادی

اصفهان - ورزشگاه فولادشهر

 

ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

وضعیت دو تیم

هواداران تیم ذوب آهن انتظار دارند در لیگ بیستم با سرمربیگری رحمان رضایی به رتبه ای بهتر از فصل گذشته دست پیدا کنند. ذوب آهن در فصل نقل و انتقالاتی چندین بازیکن جوان را جذب کرد اما جدایی مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، مهدی نژاد و ... هواداران این تیم را کمی نگران کرده است. ذوبی ها تلاش می کنند از اولین بازی خانگی شان در لیگ بیستم، 3 امتیاز کسب کنند. ذوب آهن در 10 تقابل آخر با فولاد خوزستان تنها تن به یک شکست داده است.

فولاد خوزستان تحت هدایت جواد نکونام توانست در لیگ نوزدهم سهمیه آسیایی را کسب کند. فولادی ها در فصل و نقل و انتقالاتی قوی عمل کردند و با جذب ساسان انصاری و محسن فروزان تیم خود را تقویت کردند. از خروجی های فولاد می توان به حسن بیت سعید و میثم هاشمی زاده اشاره کرد. جواد نکونام دومین سال سرمربیگری اش در فولاد را سپری می کند. فولادی ها می خواهند بر خلاف هفته اول فصل گذشته که مقابل صنعت نفت آبادان بازنده شدند، لیگ بیستم را با برد آغاز کنند.

 


ت ت
کدخبر: 50284 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها