خاطره جنجالی پژمان جمشیدی از علی انصاریان

پژمان جمشیدی از دوستان صمیمی مرحوم علی انصاریان بود.

خاطره جنجالی پژمان جمشیدی از علی انصاریان

به گزارش منیبان، پژمان جمشیدی درباره خاطره ویژه‌اش از دربی گفته است: در یکی از دربی ها وقتی از رختکن بیرون آمدیم، زنده یاد علی انصاریان در راهروهای ورزشگاه آزادی و تونل، کِش به من داد تا موهایش را ببندم. من هم موهای او را از وسط سرگرفتم، جمع کردم و بستم، شبیه سامورایی‌ها شد و کلی جنجال به پا کرد. آن ماجرا به مجلس هم کشیده شد.

ماجرایی که جمشیدی تعریف کرده، مربوط به دیداری است که علی انصاریان به خاطر مدل مویش که معروف به مدل موی سامورایی شد، تا آستانه محروم شدن از فوتبال پیش رفت.

انصاریان، دو سال قبل در مصاحبه ای به جزئیات جالبی درباره عواقب مدل مویش اشاره کرده و گفته بود: از فدراسیون و آن ستاد معروف پیام دادند آقای انصاریان یا موهایت را بزن یا از فوتبال محرومی. من هم گفتم عمراً موهایم را بزنم. خلاصه خیلی من را تهدید کردند. آن موقع محروم هم شدم. یک‌جورهایی افتاده بودیم روی دور لج و لج‌بازی. من گفتم موهایم را نمی‌زنم. حتی مجبور شدم به سازمان تربیت‌بدنی هم بروم.

این ماجرا نهایتا به وسیله پدر علی انصاریان حل شد. ادامه صحبتهای بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس را بخوانید: پدرم به من گفت علی به خاطر من موهایت را بزن و نگذار برایت بیشتر از این حاشیه درست شود. من هم به حرفش گوش دادم گفتم چشم، چون شما گفتی من مویم را می‌زنم. فقط و فقط به خاطر پدرم این کار را کردم. آن موقع دیگر به سیم آخر زده بودم که محروم هم شدم، شدم.

 


ت ت
کدخبر: 53946 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها