گردنبند جنجالی ستاره استقلال را ببینید+عکس

مهدی مهدی پور این روزها ستاره استقلال در میانه میدان است.

گردنبند جنجالی ستاره استقلال را ببینید+عکس

به گزارش منیبان، مهدی مهدی‌پور هافبک تیم استقلال در دومین فصل حضورش در جمع آبی‌های پایتخت توانسته جایگاه ثابتی در تیمش پیدا کند و فرهاد مجیدی هم حساب ویژه‌ای روی توانایی‌‎های این بازیکن، باز کرده است.

مهدی پور، جلوی شهرخودرو بهترین بازیکن زمین بود و توانست 2 پاس گل به همبازیانش بدهد و به عنوان بهترین بازیکن هفته یازدهم از دید یکی دو سایت آمار و ارقامی انتخاب شد.

بازی چشم‌نواز او در مشهد، تنها دلیل خبرسازی او در روزهای گذشته نبوده و اگر توئیت سیاوش یزدانی را خوانده باشید، حتما در جریان ماجرای گردنبند مهدی‌پور در بازی شهرخودرو و استقلال قرار گرفته‌اید.

داستان از این قرار بود که در نیمه اول آن بازی، مهدی‌پور بعد از برخورد با بازیکن حریف ار ناحیه سر دچار خونریزی شد و سیاوش یزدانی سمت مهدی‌پور رفت و به شکلی جالب و زیرکانه گردنبند همبازی‌اش را قایم کرد تا داور بازی متوجه گردنبند هافبک استقلال نشود زیرا طبق قوانین فوتبال بازیکنان حق استفاده از زیورآلات و گردنبند را در جریان بازی ندارند و جریمه استفاده از گردنبند، کارت زرد است و یزدانی در توئیتش به این نکته اشاره کرد که مانع کارت گرفتن همبازی‌اش شده است.

در تصویری که عکاس باشگاه استقلال از تمرین امروز شاگردان مجیدی گرفته، مهدی‌پور با گردنبند معروفش حضور دارد!

16405233917106


ت ت
کدخبر: 56621 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها