استعلام فدراسیون از فیفا برای اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال برای اطمینان از رفع محرومیت اسکوچیچ، از فیفا استعلام خواهد گرفت.

استعلام فدراسیون از فیفا برای اسکوچیچ

به گزارش منیبان، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی که امروز انجام داد، اعلام کرد که فدراسیون فوتبال برای اطمینان از رفع محرومیت دراگان اسکوچیچ به زودی از فیفا استعلام خواهد گرفت. البته بعید است سرمربی تیم ملی مشکلی برای همراهی ایران در بازی با عراق داشته باشد.

اگر به خاطر داشته باشید، اسکوچیچ در بازی با سوریه از سوی داور بازی اخراج شد و بعد از این در نشست 26 آبان، کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل عدم رعایت یکی از بندهای انضباطی 5 هزار فرانک سویس جریمه نقدی شده است که این جریمه در موعد مقرر از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت شد. 

فدراسیون فوتبال از همراهی تیم ملی توسط اسکوچیچ در بازی با عراق خیالش راحت است اما قصد دارد از فیفا در این زمینه استعلام بگیرد. اسکوچیچ یک جلسه محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز را در بازی با لبنان پشت سر گذاشت و از آنجایی که حکم انضباطی وی جریمه نقدی بود و بعد از آن رایی صادر نشد طبیعتا می تواند در بازی با عراق روی نیمکت تیم ملی بنشیند و محرومیت او در بازی با عراق غیر واقعی است. 

دیدار تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق که هفتمین بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود 7 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود.

 


ت ت
کدخبر: 59739 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها