چرا پسر یحیی مغضوب شد؟

مهاجم جوان قرمزها این روزها به مانند نیم فصل اول فصل گذشته دچار افت فاحشی در گلزنی شده و به نظر می‌رسد برای بازگشت به دوران اوج نیم فصل دوم لیگ بیستم نیاز به یک شوک جدید دارد.

چرا پسر یحیی مغضوب شد؟

به گزارش منیبان؛ مهدی عبدی که فصل گذشته توانست در مجموع 10 گل برای پرسپولیس به ثمر برساند و در نیم فصل دوم به یکی از بهترین بازیکنان تیم یحیی گل محمدی تبدیل شود این روزها جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد و شاید حتی اگر عیسی آل‌ثیر مقابل شهرخودرو مصدوم نمی‌شد عبدی مقابل این تیم نیز شانسی برای بازی پیدا نمی‌کرد.

بی شک مهدی عبدی از آینده‌دارترین مهاجمان فوتبال ایران است. فوتبالیستی باهوش و با قدرت تمام‌کنندگی فوق‌العاده که او را از سایر مهاجمان متمایز می‌کند اما بزرگترین اشکال عبدی دوندگی نه‌چندان زیاد اوست که باعث شده یحیی گل‌محمدی از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند.

کادرفنی فعلی پرسپولیس بیشتر از هرکسی به توانایی های عبدی واقف است و فصل گذشته با وجود در اختیار داشتن مغانلو و آل کثیر در بسیاری از مسابقات از عبدی در ترکیب فیکس استفاده کرد و عبدی هم برای رسیدن به ترکیب فیکس در مسابقات آینده باید برای دوندگی و تحرک در زمین تلاش بیشتری انجام دهد.

 


ت ت
کدخبر: 59768 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها