چشم بادامی ها دختران ایران را نقره‌‎داغ کردند

تیم ملی بانوان ایران در چارچوب دومین تجربه اش در جام ملت های آسیا به مصاف یکی از سه تیم پر افتخار قاره رفت. چین توانست پیروز این بازی یکطرفه باشد.

چشم بادامی ها دختران ایران را نقره‌‎داغ کردند

به گزارش منیبان؛ دیدار ایران و چین با برتری هفت بر صفر چینی ها همراه شد. در این دیدار وانگ شوانگ و وانگ شانشان هر کدام 2 گل به ثمر رساندند و 2 گل دیگر را تانگ و یویی به نام خود ثبت کردند. یک گل به خودی نیز به نام فاطمه عادلی ثبت شد.

چین به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های قاره در بازی اول نیز 4-0 چین تایپه را از پیش رو برداشته بود و انتظار می رفت آنها کار سختی برای پیروزی مقابل دختران ایران نداشته باشند.

با اینکه تیم ملی بانوان ایران با تساوی مقابل هند در بازی اول انتظارها را بالا برده بود اما با این شکست سنگین نباید از این تیم ناامید شد. این اولین تجربه بانوان ایران است و مسلما بانوان ما راه دور و درازی در فوتبال خواهند داشت و شکست با این تعداد گل آن هم مقابل چین پرافتخار نتیجه عجیب و غریبی برای ما نیست. این بازی یکطرفه بود و چینی ها بیش از 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

در اولین بازی از مرحله گروهی یک نتیجه بسیار پرگل نیز رقم خورده بود. استرالیا 18-0 اندونزی را شکست داد و تا اینجا سنگین ترین نتیجه این دوره است که شاید تا پایان جام پابرجا بماند.

ایران در بازی آخر مرحله گروهی روز چهارشنبه 6 بهمن به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

 


ت ت
کدخبر: 62240 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها