یک استقلالی ترمز تیم مجیدی را کشید/نوار بردهای استقلال پاره شد

استقلال مقابل نساجی متوقف شد.

یک استقلالی ترمز تیم مجیدی را کشید/نوار بردهای استقلال پاره شد

به گزارش منیبان؛ استقلال امروز در شرایطی به مصاف نساجی رفت که در 6 بازی اخیر خود کامیاب بوده و 6 برد پی در پی به دست آورده بود.

شاگردان فرهاد مجیدی که در روزهای اخیر با حواشی و دردسرهای زیادی دست و پنجه نرم می کنند امروز به مصاف نساجی رفتند که در دور رفت هم با نتیجه صفر بر صفر مقابل این تیم متوقف شده بودند. استقلال در این دیدار فرصت های زیادی برای گلزنی داشت اما درخشش علیرضا حقیقی و بی دقتی شاگردان مجیدی باعث شد بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 شاگردان ساکت الهامی با این نتیجه 23 امتیازی شدند. استقلال با این تساوی و در حالی که می‌توانست فاصله 5 امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کند 2 امتیاز حساس را از دست داد اما همچنان در صدر جدول حضور دارد. استقلال در صورت برد در این دیدار می‌توانست با فرهاد مجیدی به هفتمین برد متوالی در لیگ برتر رسیده و یک رکورد جدید ثبت کند اما درخشش علیرضا حقیقی مانع از این اتفاق شد.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم‌زاده (56 - مهرداد عبدی (81 - حسین زامهران))، مسعود شجاعی و کریم اسلامی (74 - صابر حردانی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (72 - ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده (83 - آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد (55 - عزیزبک آمانوف).

 


ت ت
کدخبر: 69332 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها