تنها صفر جدول را کدام تیم پاک می کند؟

آخرین بازی هفته 24، رویارویی با تماشاگر استقلال و پیکان است در ورزشگاه آزادی.

تنها صفر جدول را کدام تیم پاک می کند؟

به گزارش منیبان، هر دو تیم بعد از این بازی، وارد یک تونل سخت می‌شوند و به همین دلیل، ترجیح می‌دهند یک استارت خوب در ابتدای مسیر داشته باشند. استقلال به عنوان میزبان، کارنامه خوبی در هفته‌های 24 تاریخ لیگ برتر ندارد: 2 برد، 4 مساوی و 2 باخت.

* دور، خیلی دور

  برای رسیدن به آخرین برد پیکان در لیگ برتر برابر استقلال، باید خیلی زمان را به عقب ببریم؛ به لیگ نهم و روزهای حضور صمد مرفاوی روی نیمکت آبی‌ها. پیکان بیش از 5000 روز است که موفق به شکست دادن استقلال نشده. در 18 رویارویی آخر دو تیم در لیگ برتر، استقلال 10 بار برنده شده و 8 بازی هم بدون داشتن برنده به پایان رسیده است. و از یاد نبریم که 5 تا از 7 رویارویی آخر دو تیم در لیگ برتر، بدون برنده تمام شده است.

* نبازها

  رویارویی استقلال و پیکان در آخرین روز هفته 24، دوئل تیم‌هایی است که هیچ علاقه‌ای به شکست ندارند و به همین دلیل عدد «صفر» در ستون شکست‌های‌شان درج شده است. استقلال یکی از دو تیم بدون باخت در بازی‌های خانگی فصل است و البته نباید فراموش کنیم که تیم مجیدی، تنها تیم بدون شکست فصل هم هست. پیکان هم هنوز در بازی‌های بیرون از خانه نباخته و یکی از دو مهمان بدون شکست لیگ 21 است.

* دبل!

  استقلال با گرفتن 26 امتیاز از 12 بازی بیرون از خانه‌اش، بهترین عملکرد را به عنوان مهمان در این فصل دارد. آنها اما با اتفاقی که در دربی گذشته رقم زدند حالا می‌توانند عنوان بهترین میزبان فصل را هم به نام خود بزنند. در حال حاضر پرسپولیس با گرفتن 30 امتیاز از 12 بازی، در صدر جدول بازی‌های خانگی این فصل تکیه زده و استقلال از 11 میزبانی‌اش صاحب 29 امتیاز شده است. بردن پیکان، استقلال را در این جدول هم به صدر می‌رساند.

* مساوی می‌شود؟

  اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، استقلال برای سومین بار در این فصل پیش چشم تماشاگرانش بازی می‌کند. تیم مجیدی البته در این فصل هنوز در حضور تماشاگران خودش صاحب برد نشده است و در هر 2 بازی به مساوی رسیده: برابر نساجی در دور رفت که بازی گلی نداشت و در دربی برگشت که استقلال مهمان بود و درنهایت بازی یک بر یک شد. باید دید در سومین حضور تماشاگر، بالاخره طلسم نبردن تیم مجیدی می‌شکند یا نه؟

* تناقض

  با گرفتن 11 امتیاز از 12 بازی خانگی، پیکان در جدول میزبان‌های فصل روی پله سیزدهم قرار دارد و فقط بهتر از فجر، نفت مسجدسلیمان و شهرخودو نتیجه گرفته است. اوضاع در بازی‌های بیرون از خانه اما کاملا فرق دارد: تیم حسینی از 11 مهمانی‌اش در این فصل صاحب 21 امتیاز شده، هنوز شکست نخورده و تنها استقلال را بالاتر از خود در این جدول می‌بیند. علاقه اصلی‌ آنها، مساوی است: 7 باخت در 34 بازی آخر و 3 برد در 19 دیدار اخیر لیگ برتری.


ت ت
کدخبر: 75546 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها