لقب جالب خبرنگار خارجی به تیم ملی ایران

خبرنگار شبکه معتبر ESPN، تیم ملی ایران را سورپرایز جام جهانی می‌داند.

لقب جالب خبرنگار خارجی به تیم ملی ایران

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته این شبکه با حضور چند کارشناس، درباره جام جهانی 2022 صحبت کرده و مارک اوگدن یکی از خبرنگاران و گزارشگران این شبکه، مدعی شده که شاگردان دراگان اسکوچیچ می‌توانند در جام جهانی، سایر تیمها را سورپرایز کنند.

او گفته: خیلی‌ها تیم ایران را دست کم می‌گیرند اما به نظرم باید حواسمان به این تیم باشد چرا که فاصله ایران و قطر زیاد نیست و تماشاگران زیادی از ایران می‌توانند خودشان را برای بازیهای مرحله گروهی به قطر برسانند.

توجه خبرنگار ESPN به تیم ملی ایران مورد توجه کاربران صفحه یوتیوب این شبکه قرار گرفت و یک کاربر ایرانی با تشکر از مارک اوگدن گفته که تیم ملی ایران از زمانی که کارلوس کی‌روش هدایتش را به عهده گرفت، تبدیل به یکی از قدرتهای فوتبال آسیا شده است و توانایی رقابت با تیمهای بزرگ دنیا را دارد. 

این کاربر در ادامه کامنتش به این نکته اشاره کرده که کافیس بازیهای ایران در دو دوره قبلی جام جهانی را ببینید تا متوجه شوید که برخی از رقبای تیم ملی، با استفاده از فاکتور شانس موفق به شکست ایران شدند.

در بخش کامنتهای صفحه یوتیوب ESPN، یک کامنت جذاب دیگر هم وجود داشته. اینکه ایران و انگلیس دو تیمی خواهند بود که از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.

 


ت ت
کدخبر: 76708 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها