حمایت ویژه مربی سابق استقلال از فرهاد مجیدی

پیشکسوت استقلال از فرهاد مجیدی و تیمش حمایت کرد.

حمایت ویژه مربی سابق استقلال از فرهاد مجیدی

به گزارش منیبان؛ علی چینی در مورد حذف استقلال از مسابقات جام حذفی، گفت: استقلال بازی بسیار قشنگی مقابل نساجی انجام داد. نساجی هم در این فصل نشان داد که به نوعی گربه سیاه استقلال است و متاسفانه خیلی بدشانس بودیم. یکسری بازیکنان در ضربات آخر خودخواهانه عمل کردند، آنها می توانستند پاس بدهند و به گل برسیم اما این کار را نکردند. از سمت دیگر داور مسابقه گل سالم ما را مردود اعلام کرد. همه این ها دست به دست هم داد تا استقلال ناباورانه حذف شود.

او در مورد انتقاد برخی به چینش و تعویض ها ادامه داد: استقلال دو بازی رفت و برگشت در لیگ با نساجی با همان ترکیب انجام داد که مساوی تمام شد، باید یکسری تغییرات انجام می شد. ما در تمرینات استقلال حضور نداریم، صلاحدید آقای مجیدی و کادرفنی اش بود که این تغییرات انجام شود زیرا دو بازی قبل که با آن ترکیب رفته بودند مساوی شده بود. آمدند نفرات سرعتی تری را در خط حمله گذاشتند و جواب هم داد منتهی بدشانس‌ بودیم و خودخواه عمل کردیم. اگر گل می زدیم و برای مثال دو بر صفر می بردیم همه می گفتند به به چه تدابیر قشنگی. واقعا هم تدابیر مثبت بود ولی بچه ها روی ضربات آخر کم دقت بودند.

مدافع سابق استقلال در مورد اینکه سرنوشت این تیم در لیگ برتر را چگونه می بیند نظرش را اینگونه بیان کرد: در لیگ هم ۱۸ امتیاز باقی مانده است. بازی به بازی کار استقلال دشوارتر می‌شود و باید تلاش بیشتری بکنند، انرژی بگذارند تا هیچ بازی را از دست ندهیم. کافی است ما دو سه بازی دیگر را هم ببریم مطمئنا دو هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی ثابت می شود زیرا از آن طرف تیم رقیبمان به راحتی امتیاز از دست می‌دهد و روحیه لازم را برای کسب امتیاز ندارد. برخلاف اینکه بسیاری می‌گویند استقلال بازی های سخت و پرسپولیس بازی های آسانی دارد اما اینگونه نیست. پرسپولیس باید با ذوب آهن، سپاهان و پیکان دیدار کند که تیم های خوبی هستند. الان برای مثال پیکان هفتم جدول است، نتایج خوبی گرفته و تازه یکسری جاها بدشانس بوده است. پیکان مقابل استقلال یک بازی مردانه و محکم انجام داد.

چینی یاد آور شد: من به عنوان پیشکسوت استقلال و یک هوادار تا آخرین هفته این تیم را حمایت می‌کنم. تا قهرمانی پشت مجموعه استقلال کادر فنی و بازیکنان هستم، احساس تنهایی نکنند ما همیشه کنارشان هستیم و مطمئناً هر کمکی از دستمان بربیاید برای قهرمانی استقلال دریغ نمی کنیم.


ت ت
کدخبر: 77342 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها