پایان سال 99 با کاپیتانی سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان، دو مدافع میانی منتخب گل محمدی برای حضور در ترکیب پرسپولیس در رویارویی با نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

پایان سال 99 با کاپیتانی سیدجلال حسینی

به گزارش منیبان، اگر چه کارت بازی فرشاد فرجی صادر شده و این بازیکن مشکلی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت اما همچنان خط دفاعی پرسپولیس با حضور کاپیتان سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان به کار خود ادامه می دهد. سیدجلال حسینی، مدافع با تجربه و خستگی ناپذیری است که در تمام ماه های گذشته جور خط دفاعی تیم را کشیده و در اوج کمبود بازیکن، بدون استراحت در تمام بازی های پرسپولیس بازی کرده است. سیدجلال حسینی تنها یک بار حضور در ترکیب اصلی را از دست داد که منجر به شکست سرخ ها در اراک شد.

حالا سیدجلال حسینی یک بار دیگر در مرکز خط دفاعی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد تا هواداران پرسپولیس در آخرین بازی تیم محبوب شان در سال 99 بازوبند کاپیتانی را بر بازوی سیدجلال حسینی ببینند.

مدافعی که نشان داد اگر به او اعتماد شود، می تواند با رهبری و حضور فوق العاده اش، در پایان 17 بازی، خط دفاعی پرسپولیس را با دریافت تنها 8 گل به بهترین خط دفاعی فوتبال باشگاهی ایران تبدیل کند.


ت ت
کدخبر: 8591 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها