اولویت اول احمد نوراللهی؛ ماندن در شباب الاهلی!

بازیکن سابق پرسپولیس گویا علاقه ای برای بازگشت به پرسپولیس ندارد.

اولویت اول احمد نوراللهی؛ ماندن در شباب الاهلی!

به گزارش منیبان، باشگاه پرسپولیس طی چند هفته اخیر تلاش زیادی برای مذاکره با احمد نوراللهی داشته است اما تا به اینجا تلاش آن ها برای گفتگوی رودرو با این بازیکن به جایی نرسیده است. او تلفن همراه خود را جواب نمی دهد و تلاش ها برای مذاکره مستقیم با او فایده ای نداشته است. در ادامه باشگاه با ایجنت نوراللهی مذاکرات خود را آغاز کرد اما به نظر می رسد پالس های دریافتی چندان مثبت نبوده است. گویا نوراللهی به شدت به دنبال تمدید قرارداد و ماندن در شباب الاهلی است و باید دید مسئولان باشگاه قرار است قرارداد او را تمدید کنند یا نه. در صورت تمایل باشگاه شباب الاهلی، نوراللهی تحت هر شرایطی و با هر مبلغی در امارات می ماند اما اگر باشگاه اماراتی به او نیاز نداشته باشد، آن وقت نوراللهی باید تصمیم دیگری بگیرد و البته پرسپولیس نیز یکی از تیم هایی است که روی آن قرار است فکر کند. هرچند که مدیر برنامه های نوراللهی تاکید کرده این بازیکن در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

تمام این مسائل درحالی اتفاق افتاده که طی چند روز اخیر شایعات به اوج خود رسیده است. روز قبل یکی از رسانه های عربی از پایان کار نوراللهی در باشگاه شباب الاهلی خبر داد، این درحالی است که مدیر برنامه های نوراللهی تاکید کرده بند تمدید یک میلیون و هشتصد هزار دلاری قرارداد نوراللهی در حال فعال شدن است و در آن صورت نورالهی در امارات ماندنی است.

به هر روی همه چیز به تصمیم باشگاه اماراتی و خود نوراللهی برمی گردد که به شدت تمایل به ادامه فوتبالش در امارات و حتی قطر دارد. این درحالی است که اطرافیان و نزدیکان این بازیکن بارها در فضای مجازی مدعی شده اند نوراللهی دوست دارد به پرسپولیس برگردد. 

خبرهای موثق دریافتی نشان می دهد این اخبار چندان درست نیست و اولویت اول احمد نوراللهی ماندن در امارات است.


ت ت
کدخبر: 86568 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها