قرارداد یک پرسپولیسی دیگر تمدید شد!

بدون کوچک ترین تردیدی سیامک نعمتی یکی از بهترین های پرسپولیس در دیدار با شهرخودرو بود که گل دوم و برتری تیمش را نیز به ثمر رساند.

قرارداد یک پرسپولیسی دیگر تمدید شد!

به گزارش منیبان؛ سیامک نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل شهرخودرو قرار گرفت و ضمن ارائه بهترین عملکرد خود، گل برتری تیمش را نیز به ثمر برساند. نعمتی در حالی برابر شهرخودرو درخشید که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده و هنوز باشگاه تماسی برای تمدید آن با او نگرفته است.

سیامک نعمتی بعد از بازی با شهرخودر به این موضوع اشاره کرد و گفت: قراردادم بعد از بازی آخر تمام می شود. یک بازی دیگر بیشتر نیست. من ننشستم با مدیریت صحبت کنم اما فصل دارد تمام می شود باید تسویه شود، برای من یکی دو ماه پیش بود که گفتم بگذارید بازی ها تمام شود. بعد از بازی‌ها صحبت کنیم. یک بازی دیگر مانده باید بنشینیم و با باشگاه صحبت کنیم، اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است در تیم پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم. گزینه اول من در ایران پرسپولیس است و شکی در آن نیست. پیشنهاد خارجی هم هست اما گزینه اول من پرسپولیس است."

هر چند سیامک نعمتی در لیست بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی بوده اما حالا با این نمایش خوب و گلزنی برابر شهرخودرو مشهد به نظر می رسد قرارداد شماره ۸۸ با پرسپولیس دوباره تمدید شود!


ت ت
کدخبر: 86790 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها