درخواست عجیب یک استقلالی برای پرسپولیسی شدن

حضور میلاد زکی‌پور بازیکن پیشین استقلال و فعلی گل‌گهر در پرسپولیس فعلا منتفی شده است.

 درخواست عجیب یک استقلالی برای پرسپولیسی شدن

به گزارش منیبان؛ پرسپولیس شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشت و به غیر از تمدید قرارداد با مهدی ترابی، موفق شد علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را با قراردادی ٣ ساله و مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی و دانیال اسماعیلی فر را با قراردادی ٢ ساله به خدمت بگیرد. پرسپولیس در این فصل دستش از هر ٢ جام کوتاه ماند و نتایج خوبی نگرفت. همین موضوع باعث شده تا مدیران و کادرفنی این تیم به فکر بستن تیمی قوی بیفتند و مذاکرات خوبی هم با ستاره‌های لیگ برتر و حتی لژیونرهای ایرانی انجام دادند.

با این حال یکی از بازیکنانی که شایعه توافقش با پرسپولیس به گوش می‌رسد، میلاد زکی‌پور مدافع چپ فعلی گل گهر است. زکی‌پور که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد، در مدت زمان حضورش در جمع آبی‌ها، بارها برای پرسپولیس و هوادارانش کری خواند و حتی یک بار هم با برانکو درگیر شد. به غیر از این مسائل زکی‌پور وقتی در استقلال حضور داشت، با گذاشتن استوری کنایه سنگینی به افشین پیروانی زد تا هواداران پرسپولیس از دست این بازیکن به شدت عصبانی شوند.

ماجرا از این قرار است که خود یحیی گل محمدی شخصا با این بازیکن تماس گرفته و به او پیشنهاد حضور در پرسپولیس را داده است. در واقع گل محمدی خودش زکی‌پور را انتخاب کرده و می‌خواهد مدافع سابق استقلال را جانشین سعید آقایی یا علی شجاعی کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که گل محمدی به سبک بازی زکی‌پور علاقه زیادی دارد و هرطور شده این بازیکن را برای فصل آینده میخواهد ولی طبق آخرین اخبار این انتقال فعلا منتفی است.

ت ت
کدخبر: 88682 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها