وضعیت قرمز در تیم ملی فوتبال/ بحران بالا گرفت

برای تیم ملی کشورمان بدون تعارف اعلام وضعیت قرمز می کنیم. کار به حدی بیخ پیدا کرده که دیگر نمی‌شود در این شرایط بحرانی که نور به نقاط تاریک تابیده شده، عصا به دست حرکت کنیم.

وضعیت قرمز در  تیم ملی فوتبال/ بحران بالا گرفت

به گزارش منیبان، خبرورزشی نوشت: صبح امروز پس از انتشار استوری مشترک توسط چند ملی پوش، مهدی طارمی و تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی ایران با انتشار استوری‌هایی به ۴ نکته مهم و سرنوشت ساز اشاره کردند:

١- استوری‌های منتشر شده امروز بدون هماهنگی و بر خلاف میل ما بوده و این حرکت بی احترامی‌به مجموعه تیم ملی است.

٢- صدور بیانیه‌های غیر واقعی که "بر اساس منافع شخصی برخی بازیکنان صورت گرفته" منجر به دو دسته شدن تیم ملی می‌شود.

٣- انکار وضعیت بغرنج کنونی، فقط کوه مشکلات را بزرگتر می‌کند.

٤- ما همه سرباز مردم ایران هستیم.

برای تیم ملی کشورمان بدون تعارف اعلام وضعیت قرمز می‌کنیم. کار به حدی بیخ پیدا کرده که دیگر نمی‌شود در این شرایط بحرانی که نور به نقاط تاریک تابیده شده، عصا به دست حرکت کنیم.

تصمیم سازان فوتبال ایران که زمان را به اندازه کافی تلف کرده اند و یک تصمیم واحد برای اعتلای فوتبال ایران نگرفته اند، باید همین حالا تکلیف تیم ملی را مشخص کنند؛ چون تیم ملی ایران در دو دوره گذشته که به جام جهانی صعود کرد و مایه فخر و مباهات ایران عزیز شد، مشهور به نظم و ترتیب و یکدلی همه اعضایش بود.

تیمی که وقتی رختکن آن را می‌دیدیم، کیف می‌کردیم. وقتی بازی‌هایش را می‌دیدیم، حس خوب صمیمیت و رفاقت در آن موج می‌زد. وقتی مقابل هر حریف بزرگی در فوتبال جهان به میدان می‌رفتیم، دلمان به یکدلی بچه‌ها خوش بود...

در تیم ملی ما، یک نفر حرف می‌زد؛ بقیه از او تبعیت می‌کردند. صدای هیچ ساز مخالفی از تیم ما بلند نمی‌شد.

استوری‌های بحث برانگیز بازیکنان تیم ملی که عصر امروز با مداخله به موقع چند چهره شاخص و بزرگ ابعاد مشخصی پیدا کرد؛ اما نشانه این است که کار نه تنها از سوی اسکوچیچ، بلکه از دست فدراسیون فوتبال هم در رفته و مدیران ما نمی‌توانند این وضعیت را مدیریت کنند.

به نظر می‌رسد برای جلوگیری از یک آبروریزی گسترده بین المللی در جام جهانی ۲۰۲۲، به صبح فردا نرسیده باید تکلیف رهبری تیم ملی را مشخص کرد.


ت ت
کدخبر: 95439 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها