وضعیت نامشخص آجرلو برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال

در حالیکه قرار است امروز نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین کاندیداهای نماینده باشگاهها، در فدراسیون فوتبال حاضر شوند و برای انتخابات ثبت نام کنند، هنوز تکلیف مدیرعامل استقلال برای حضور در انتخابات مشخص نیست.

وضعیت نامشخص آجرلو برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش منیبان، در همین حال شنیده شده سردار مصطفی آجورلو امروز صبح به فدراسیون فوتبال برود و برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند. هنوز درباره نواب رییس آجورلو، خبر خاصی منتشر نشده اما برخی گمانه زنی می کنند در صورت ثبت نام، سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال به عنوان نایب رییس دوم و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رییس اول به فدراسیون فوتبال معرفی شوند.تا این لحظه عزیزالله محمدی رییس اسبق سازمان لیگ در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده و همانطور که قبلا هم خبر داده بودیم، مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال، برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهند کرد.

آجورلو تاکنون در چند انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرده است. او در انتخابات سال 1387 کاندیدا شد که در نهایت فضا را فراهم ندید و انصراف داد. در انتخابات اسفند 90 آجورلو شرکت نکرد اما در انتخابات اردیبهشت 95 رقیب تاج و عزیزالله محمدی شد در نهایت رقابت را به مهدی تاج باخت. در انتخابات اسفند 99 هم آجورلو، رقیب شهاب الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و علی کریمی شد و حتی به مرحله دوم انتخابات نرسید و این عزیزی خادم و هاشمی بودند که به مرحله دوم رفتند و در نهایت عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال شد.


ت ت
کدخبر: 95910 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها