حمله سنگین آنتونیو کاسانو به کریستیانو رونالدو

رونالدوی ۳۶ ساله در ۱۲۳ بازی، ۹۵ بار برای بیانکونری گلزنی کرده است؛ با این وجود کاسانو او را مانع اصلی رسیدن پیرلو به اهدافش می داند.

حمله سنگین آنتونیو کاسانو به کریستیانو رونالدو

به گزارش  منیبان و به نقل از  سایت گل ، رونالدو در تابستان ۲۰۱۸ به حضورش در رئال مادرید پایان داد و راهی تورین شد. با این حال او نتوانسته است یوونتوس را از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراتر برود و حالا حتی سکان اسکودتو نیز از دست بانوی پیر خارج شده است. کاسانو در مصاحبه خود در این خصوص گفته است:

یوونتوس با مربی ای (ماسیمیلیانو الگری) قطع همکاری کرد که طی ۲۰-۳۰ سال اخیر بهترین فوتبال را در ایتالیا ارائه می کرد و بزرگ ترین مشکلش یک چیز بود: کریستیانو رونالدو. این مشکل برای (مائوریتزیو) ساری هم پا بر جا بود و برای پیرلو هم مطرح است. یووه فصل قبل هم به همین دلیل توبیخ شد چون ساری نتواست با رونالدو و چند نفر دیگر به هماهنگی لازم برسد. در این شرایط چه کاری می کنید؟ سراغ مربیگری دیگری می روید که دوست دارد تیمش فوتبال بازی کند و با این وجود هنوز هم کریستیانو رونالدویی را دارید که مانعی در این راه است. اگر سبک مشخصی را برای بازی کردن انتخاب کرده اید، رونالدو مناسب آن نیست. او کسی است که به رکوردهایش فکر می کند و فقط باید توپ را به او پاس بدهید تا گلزنی کند. رونالدو آن بازیکن چهار سال قبل نیست. آن ها او را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جذب کردند و در این راه شکست خوردند. پیرلو یک مربی جوان است و فاقد تجربه لازم برای کنار آمدن با بازیکنی است که بیشترین پوشش خبری در دنیا را دارد. او می تواند برای تیم تان دردسرساز شود. برای مثال رونالدو دست و پای (دیان) کولوسفسکی را بسته است؛ او آزادانه بازی نمی کند و همیشه دنبال رونالدو می گردد. اگر بازیکنان جوان تیم ذهنیتی قوی نداشته باشند، آنگاه دردسرها از راه می رسند. 

ت ت
کدخبر: 9640 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها