عصبانیت شدید یحیی از درویش/پس مهاجم خارجی چه شد؟

پرسپولیس همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجی است.

عصبانیت شدید یحیی از درویش/پس مهاجم خارجی چه شد؟

به گزارش منیبان؛ یحیی گل محمدی در روزهای گذشته با چالش جذب مهاجم مواجه بوده، او بعد از ناکامی مدیران پرسپولیس در جذب گزینه‌های داخلی مدنظرش، نام چند بازیکن خارجی از جمله گادوین منشا و کاسیانو دیاس را در اختیار مدیران قرار داد که مذاکرات با منشا به دلیل عدم توافق مالی نیمه‌تمام ماند و حدود یک ماه است که سرخ‌پوشان در حال مذاکره با مهاجم برزیلی مورد علاقه یحیی گل‌محمدی هستند و تاکنون شایعات متعددی پیرامون جذب کاسیانو به میان آمده است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره جذب مهاجم خارجی گفت: «با یک گزینه به توافق رسیده‌ایم و به امید خدا بعد از انجام کارهای اداری و روال انتقال به تهران می‌آید و بعد از عقد قرارداد رسمی به تیم اضافه می‌شود. همچنین ۷-۶ گزینه دیگر در این پست از سوی کادر فنی به ما معرفی شد که دو نفر از آن‌ها که قرارداد داشتند، هم خودشان و هم باشگاه‌شان مبالغ میلیون دلاری از پرسپولیس می‌خواستند که در توان ما نبود».

پرسپولیسی‌ها با وجود اینکه شروع خوبی در نقل‌وانتقالات این فصل داشتند و توانستند چند مهره ملی‌پوش را جذب کنند، وضعیت مالی‌شان شبیه به فصل‌های گذشته شده و در حالی که سرمربی این تیم بیش از ۴۰ روز است خواهان جذب مهاجم است و چند تیم داخلی اردوی خود را در ترکیه برگزار می‌کنند، اردوی‌شان لغو شده و فعلا نتوانسته‌اند خواسته‌های گل‌محمدی را عملی کنند و این موضوع هواداران این باشگاه را برای شروع فصل جدید نگران کرده است. ضمن اینکه خود یحیی هم از عملکرد باشگاه راضی نیست.

 

 


ت ت
کدخبر: 98590 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها