چرا سه دروازه بان و هفت ملی پوش جداگانه تمرین کردند؟

تمرین اختصاصی سرگرمی همیشگی دراگان اسکوچیچ

در حالی که در برنامه آماده سازی تیم ملی، تمرین تاکتیکی امروز ساعت 16 با حضور تمامی ملی پوشان آغاز می شود، صبح امروز دراگان اسکوچیچ برای سه دروازه بان حاضر در اردو و چند بازیکن دیگر که اغلب شان مهاجم بودند، تمرین اختصاصی گذاشت و ساعت 11 آنها را در زمین کمپ تیم ملی به خط کرد.

تمرین اختصاصی سرگرمی همیشگی دراگان اسکوچیچ

 به گزارش منیبان، کریم انصاری فر، سردار آزمون، وحید امیری، مهدی طارمی، سجاد شهباززاده، الهیار صیادمنش و امید نورافکن به اتفاق سه دروازه بان حاضر در اردو (علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و حامد لک) ملی پوشانی بودند که از ساعت 11 امروز در کمپ تیم ملی تمرین کردند. شاید برای خیلی ها این مدل تمرین دادن چند ملی پوش دور از سایرین عجیب باشد اما وقتی شما یک تیم را به اسکوچیچ می سپارید تمرین فوق برنامه اصلا اتفاق عجیبی نیست.

 آنهایی که در فولاد، ملوان، خونه به خونه و نفت آبادان با دراگان کار کردند، خوب می دانند این تمرین های اختصاصی یکی از سرگرمی های اسکوچیچ است. دراگان اسکوچیچ از هر فرصتی برای آشنا کردن بازیکنان با فلسفه فوتبال خود استفاده می کند و برای این که فقط با آنها حرف نزند و حرف هایش خسته کننده نباشد، بعضا به جای کلاس های تئوری، بازیکنان را به زمین تمرین می برد و با آنها اختصاصی کار می کند.

 نحوه بازی تیم ملی مقابل سوریه مشخص خواهد کرد هدف تاکتیکی دراگان از تمرین اختصاصی صبح امروز برای تمامی مهاجمان دعوت شده به اردو به علاوه امید نورافکن چه بود اما تا روزی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، از این مدل تمرین های اضافه یا فوق برنامه، زیاد خواهیم دید.

 اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی با سوریه از سوم فروردین در تهران آغاز شد و تیم ملی دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی میزبان سوریه است. ابتلای چند ملی پوش به کرونا باعث شد تغییراتی در لیست ملی پوشان ایجاد و بازیکنان جدیدی مثل حامد لک، سجاد شهباززاده، عارف آغاسی و ... به جای رشید مظاهری، عارف غلامی، مهدی قائدی و ... به تیم ملی دعوت شوند.


ت ت
کدخبر: 9896 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها