واکنش آلابا به شایعه انتقال به رئال مادرید

داوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ تمایلی به صحبت کردن در مورد آینده ندارد.

واکنش آلابا به شایعه انتقال به رئال مادرید

به گزارش منیبان، قرارداد داوید آلابا، مدافع ارزشمند و 28 ساله بایرن مونیخ در پایان فصل با این تیم تمام می شود و او چند هفته قبل رسما اعلام کرد بعد از سالها درخشش در ترکیب این تیم، در تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. علیرغم شایعات مبنی بر توافق با رئال مادرید، هنوز مقصد بعدی داوید آلابا قطعی نشده و در زمان حضور در ترکیب اتریش، او خودش را به صحبت کردن در مورد آینده بی میل نشان داده است.

داوید آلابا در پاسخ به شایعه توافق با رئال مادرید گفت: "قطعا شما اخبار و شایعات زیادی در مورد تیم بعدی من و انتقال در ماه های آینده می شنوید. اما من از آن دسته افراد نیستم که هر روز صبح بلند شده و همه روزنامه را بخواند. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر و خصوصا زمانیکه در اردوی تیم ملی اتریش حضور دارم، تمایلی به فکر کردن در مورد آینده و مقصد بعدی ام ندارم.

بر کسی پوشیده نیست که بازی در رقابت های جام جهانی برای من و تیم ملی اتریش در اولویت است. ما می دانیم که برای صعود به جام جهانی از کیفیت لازم برخورداریم و همه کار را برای رسیدن به این انجام خواهیم داد. این هدف برای من اهمیت زیادی دارد، زیرا بازی کردن برای کشورم اتریش و پرچم این کشور افتخار بزرگی محسوب می شود."

ت ت
کدخبر: 9996 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها