زیاد النَّخالة: ما پیروز خواهیم شد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعدازظهر امروز در نشستی خبری در محل وزارت خارجه ایزلن ضمن قدردلنی از حمایت‌های مردم ایران از ملت فلسطین گفت: ما پیروز خواهیم شد.

زیاد النَّخالة: ما پیروز خواهیم شد

به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان، زیاد النَّخالة، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، در نشست خبری در وزارت امور خارجه گفت: دیپلماسی فعال ایران نقش مهمی را در توضیح دادن مواضع فلسطین و حمایت از مقاومت فلسطین داشت. البته این مسئله را انتظار داشتیم و چیز عجیبی نبود، ایران کنار ملت فلسطین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایستاده و بهای آن را بدلیل حمایت از محور مقاومت و ملت فلسطین پرداخت کرده است. 

وی افزود: در سالهای گذشته ایران پشتیبان و حامی ملت فلسطین بوده است. از ملت عزیز ایران تشکر می کنم. از رهبر بزرگ انقلاب اسلامی تشکر میکنم. امیدوارم بار دیگر که شما را دیدیدم پیروز شویم و من به شما وعده میدهم، پیروز می شویم و در پایان نبرد طوفان الاقصی پیروزمندانه با شما دیدار می‌کنم. پایداری ملت فلسطین نمونه ای برای ملت های جهان خواهد بود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی: ایران بهای حمایت از فلسطین و محور مقاومت را پرداخت کرده و نمونه آن تحریم‌هایی بوده که علیه ایران اعمال شده است.

ت ت
کدخبر: 207473 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها