عضو حزب کارگزاران سازندگی:

روحانی مانند بسیاری از عقلای نظام متوجه شد باید با مردم طرف شود و با آنها سخن بگوید

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: روحانی مانند بسیاری از عقلای نظام متوجه شد باید با مردم طرف شود و با آنها سخن بگوید و فحوای نامه او به شورای نگهبان هم همین نکته را می رساند.

 روحانی مانند بسیاری از عقلای نظام متوجه شد باید با مردم طرف شود و با آنها سخن بگوید

محمودعلیزاده طباطبایی، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با نامه اخیر حسن روحانی به شورای نگهبان گفت: متاسفانه شورای نگهبان مدت زمان طولانی است که تغییر مسیر داده و کار به جایی کشید که صلاحیت شخصی مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رَد کرد‌، طبیعی است که در ادامه این مسیر حسن روحانی را هم ردصلاحیت کند.

او افزود: روحانی در زمان ریاست جمهوری تصمیماتی گرفت که تصمیمات نظام محسوب می‌شد و همه آنها مورد تایید رهبری بود در حال حاضر این تصمیمات مبنای ردصلاحیت او در خبرگان شد و این قطعا تعرض به حقوق شهروندی افراد است. 

این چهره سیاسی اضافه کرد: روحانی مانند بسیاری از عقلای نظام متوجه شد باید با مردم طرف شود و با آنها سخن بگوید و فحوای نامه او به شورای نگهبان هم همین نکته را می رساند. درحال حاضر امیدی به برخی مسئولان نیست و روحانی هم راه ارتباط با مردم را انتخاب کرد چرا که مردم محرم ترین افراد برای کشور هستند. 

او تاکید کرد: اگر شورای نگهبان در سال ۱۴۰۴ هم همین رویه را پیش بگیرد شرایط مثل دوره دوم انتخابات مجلس خواهد بود.

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: با همه این موارد همچنان رییسی و تیم او به روحانی می‌تازند و می‌خواهند کمبودهای خود را گردن رئیس جمهور سابق بیاندازند، در زمان روحانی هیچ مقام مسئولی از احمدی نژاد بد نمی‌گفت، در زمان خاتمی و آیت الله هاشمی هم شرایط همین بود این عادت را فقط رییسی و احمدی نژاد دارند که از دولت‌های پیشین بدگویی می‌کنند، رییسی ۲ سال است که به دنبال برجام روحانی می‌دود و نمی‌رسد.

ت ت
کدخبر: 214821 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها