معصومه ابتکار:

اینکه فردی مثل محمد خاتمی از پزشکیان حمایت می کند بسیار متفاوت است/ وقتی ماجرای جمهور به میان می آید و فردی مثل پزشکیان در راه باشد تغییر هم ممکن است

معصومه ابتکار گفت: اینکه فردی مثل محمد خاتمی از پزشکیان حمایت می کند بسیار متفاوت است، البته رویکرد پزشکیان هم با بقیه نامزدها متفاوت است و به چشم همه به خصوص جوانان آمده است.

اینکه فردی مثل محمد خاتمی از پزشکیان حمایت می کند بسیار متفاوت است/ وقتی ماجرای جمهور به میان می آید و فردی مثل پزشکیان در راه باشد تغییر هم ممکن است

معصومه ابتکار، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان، در رابطه با مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ گفت:برای اینکه مردم پای صندوق ها بیایند اولین قدم درنظر گرفتن سلایق آنها بود که حضور پزشکیان در انتخابات این مسیر را گشود. 

ا‌و افزود: طیف وسیعی از احزاب اصلاح طلب اکنون پشت مسعود پزشکیان قرار گرفته اند، احزابی که در دوره های قبل به هر قیمتی در انتخابات شرکت نکردند. 

ابتکار گفت: اکنون این احزاب پای مردم و پزشکیان ایستاده اند و تلاش دارند مردم پای صندوق ها بیایند. 

او تاکید کرد: اینکه فردی مثل محمد خاتمی از پزشکیان حمایت می کند بسیار متفاوت است، البته رویکرد پزشکیان هم با بقیه نامزدها متفاوت است و به چشم همه به خصوص جوانان آمده است. 

ابتکار افزود:  تفاوت پزشکیان می تواند به جمهوری اسلامی، عزت و شرف ایران کمک کند. 

وی ادامه داد: وقتی ماجرای جمهور به میان می آید و فردی مثل پزشکیان در راه باشد تغییر هم ممکن است. 

ابتکار در پایان گفت: پزشکیان با رای قوی می تواند برای مشکلات ایران رایزنی و لابی و آنها را حل کند.

ت ت
کدخبر: 221975 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها