رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم:

نمی‌شود خود فرد مدیر و تصمیم گیر باشد و صرف گرفتن مرخصی در نقش منتقد عمل کند

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: در زمان پخش مناظره‌ها هیچ حرف جدی در مقابل رییس جمهور منتخب نداشتند و عملا با دکتر روحانی به شکل غیابی و یک طرفه مناظره می کردند‌ گویی می خواهند دولت را از دولت دوازدهم تحویل بگیرند و نه از دولت سیزدهم که خودشان همه کاره بودند.

نمی‌شود خود فرد مدیر و تصمیم گیر باشد و صرف گرفتن مرخصی در نقش منتقد عمل کند

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری گفت: در هر انتخاباتی فرد پیروز موظف است به رقبای خود احترام بگذارد و این امر مرسوم است. اما اگر جریان رقیب بی اخلاقی کرده و به رفتارهای رقابتی ناسالم ادامه دهد به سمت تضعیف منافع ملی حرکت کرده است. ضروری است تا به رای مردم احترام گذاشته شود و رهبر انقلاب نیز بر این مهم که رقابت ها به رفاقت تبدیل شود، تاکید داشتند.

او افزود: همه باید بپذیرند انتخابات تمام شده و با تمام قوا از دکتر پزشکیان حمایت کنند تا توان حل موانع و چالش‌های کشور  از سوی رییس جمهور منتخب بازیابی و عملیاتی شود.

واعظی در رابطه با اینکه برخی جریان‌ها رای رییس جمهور منتخب را قومیتی می‌دانند، گفت: این حرفها از کیفیت پیروزی دکتر پزشکیان ذره‌ای نمی‌کاهد. مردم به ایشان اقبال کردند و این غیر قابل انکار است. افرادی که نسبت به اشاعه این حرف‌ها اقدام می‌کنند در زمان پخش مناظره‌ها هیچ حرف جدی در مقابل رییس جمهور منتخب نداشتند و عملا با دکتر روحانی به شکل غیابی و یک طرفه مناظره می‌کردند‌ گویی می خواهند دولت را از دولت دوازدهم تحویل بگیرند و نه از دولت سیزدهم که خودشان همه کاره بودند. خود نامزدهای رقیب در پست‌های کلیدی دولت نشسته بودند و به جای ارائه عملکرد و دستاوردهای خود از عملکرد جایگاه خود نقد می‌کردند. نمی‌شود خود فرد مدیر و تصمیم گیر باشد و صرف گرفتن مرخصی در نقش منتقد عمل کند. همه آنها نشان دادند که برنامه ندارند و اگر کلید واژه «روحانی» را از آنها بگیرید کوچکترین حرفی برای ارائه نخواهند داشت. متاسفانه این افراد همواره نشان داده‌اند که منطق لازم برای مناظره و پذیرش انتقاد و تفکر مخالف را ندارند و مردم هم با رای خود پاسخ آنها را دادند.

او در پایان گفت: پزشکیان رییس جمهور همه ملت ایران است حتی کسانی که به رقیب رای دادند یا رای ندادند. از امروز هم برنامه ریزی‌ها شروع شده است.  اگر بین سران قوا همدلی صورت بگیرد و اختلافات کنار گذاشته شود هدف‌های مطلوب دکتر پزشکیان از جمله رفع تحریم‌ها، حل موانع مرتبط با fatf، فساد ستیزی، حل بحران های معیشتی و اقتصادی و نهایتا نیل به رفاه و توسعه که همگی موجب کاهش شکاف‌های اجتماعی و نارضایتی‌های ناشی از نحوه مدیریت ۳ سال سخت گذشته است، عملی خواهد شد. امیدوارم صدا و سیما همانطور که با دولت سیزدهم حامیانه و با تعامل کامل همکاری می‌کرد با دکتر پزشکیان نیز به همان شکل همکاری کند و وظایف ذاتی خود را به صورت حرفه‌ای و در تراز ملی انجام دهد.


ت ت
کدخبر: 224669 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها