پاکو خمس در دادگاه خبرنگاران تبریزی!

شاید بتوان مدعی شد سرمربی تراکتور دیروز داغ‌ترین نشست خبری خود در ایران را پشت سر گذاشت.

پاکو خمس در دادگاه خبرنگاران تبریزی!

به گزارش منیبان، برگزاری نشست خبری برای سرمربی پس از اتمام تمرین عرفی رایج نیست. معمولاً جلسات تمرینی با مصاحبه‌ای سرپایی کنار زمین با اصحاب رسانه انجام می‌شود ولی به نظر مسئولان رسانه‌ای تراکتور می‌دانستند که سوالات از پاکو خمز بسیار زیاد است و احتمالاً طرح همه این ابهامات در هوای سرد تبریز درحالی که پاکو از یک جلسه ۷۰ دقیقه تمرینی آمده، مقدور نباشد.

در نهایت پس از اتمام تمرین تراکتور، خبرنگاران به سالن نشست خبری هدایت شدند و پاکو خمز هم خیلی سریع خود را به محل مورد نظر رساند. نکته بارز این جلسه نبود محدودیت در طرح سوالات بود و اصحاب رسانه بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های سازمان لیگ، در کنفرانس مطبوعاتی غیررسمی پاکو خمز می‌توانستند هر سوالی می‌خواهند از سرمربی اسپانیایی بپرسند.با اینکه خمز تقریباً برای هر سوالی جواب خاص خود را داشت و گاهی هم از پاسخ طفره می‌رفت ولی نکات این کنفرانس مطبوعاتی طولانی کم هم نبود. اینکه سرمربی اسپانیایی مدعی شد تغییرات مداوم در ترکیب را دوست دارد، هر وقت صلاح بداند با دستیارانش مشورت خواهد کرد و کسی به وی اولتیماتومی نداده است.خمز همچنین با این موضوع که تیمش نمی‌تواند کامبک بزند و تمرینات را بیش از حد معمول تعطیل می‌کند، مخالف بود و باز هم به دفاع از صفا هادی و آلوارو خیمنز پرداخت و این دو بازیکن را مقصر باخت تیمش ندانست.

دیگر نظر عجیب خمز زمانی بود که مدعی شد بنا به اعتقاد او تفاوت چندانی برای بازی کردن یک بازیکن در دفاع راست و وینگر راست و یا بازی یک مدافع وسط در پست هافبک دفاعی وجود ندارد!پاکو در قسمتی دیگر از صحبت‌هایش به علاقه خود برای حفظ رابطه خوبش با مالک باشگاه هم اشاره کرد ولی به صورت غیرمستقیم غرامتی که باشگاه در صورت اخراج باید برای وی بپردازد را تایید کرد.شاید خمز تنها در این موضوع که باخت تراکتور به استقلال را عادی دانسته بود، از مواضع خود عقب‌نشینی کرد و در پایان بدون اینکه سوالی از وی مطرح شود با مثال زدن مدت زمان سپری شده پپ گواردیولا برای کسب جام در منچسترسیتی از هواداران و به نوعی مدیران تیم خواست به وی وقت دهند!


ت ت
کدخبر: 188370 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها