تراکتور دست بردارِ بازیکنان استقلال و پرسولیس نیست ! / یک هافبک دیگر از تهران به تبریز می‌رود

اینطور که پیداست هافبک های سابق استقلال و پرسپولیس در آستانه پیوستن به تراکتور است.

تراکتور دست بردارِ بازیکنان استقلال و پرسولیس نیست ! / یک هافبک دیگر از تهران به تبریز می‌رود

به گزارش منیبان ؛ با وجود جذب ۴ بازیکن جدید، به نظر می‌رسد که فعالیت تراکتور در بازار نقل‌وانتقالات ادامه دارد و آن‌ها حداقل ۳ بازیکن دیگر به خدمت می‌گیرند.

علیرضا بیرانوند در کنار دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و ایگور پوستونسکی ۴ خرید تراکتور در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شوند. سرخ‌پوشان تبریزی بعد از ناکامی در مسیر کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا در فصل گذشته و پایان کارشان در لیگ بیست‌وسوم در رتبه چهارم، به دنبال تغییر و تحولات بنیادی در فهرست تیم‌شان هستند و امیدوارند که در فصل پیش‌رو بتوانند با هدایت دراگان اسکوچیچ به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

تراکتوری‌ها در کنار جذب ۴ بازیکن جدید، با مهند علی هم به توافق رسیده بودند اما مصدومیت ستاره عراقی معادلات را تغییر داد و علی خیلی زود از تراکتور جدا شد. ضمن آنکه گفته می‌شود با وجود مذاکرات انجام شده با پویا پورعلی، هنوز مراحل اداری نهایی‌شدن قرارداد او با موفقیت طی نشده تا پورعلی در قامت پنجمین خرید تابستانی تراکتور معارفه نشود. در کنار تحرکات انجام شده، گفته می‌شود که سرخ‌پوشان تبریزی به دنبال جذب ۲ هافبک و البته ۲ مهاجم جدید هستند.

photo_2024-07-28_15-21-55-1170x556

مهری در آستانه تراکتوری‌شدن

سعید مهری که فوتبال خود را از شهرداری تبریز آغاز کرد و سپس در تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور کار خود را دنبال کرد و بعد از آن به استقلال پیوست و لژیونر شد و در فوتبال باشگاهی قبرس در تیم آپوئل کارش را پیش برد، جدی‌ترین گزینه مدنظر تراکتوری‌ها برای تقویت خط هافبک است. مهری که جایی در تفکرات سرمربی جدید آپوئل ندارد، در آستانه جدایی از تیم قبرسی است و گفته می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هافبک سابق استقلال به‌زودی به جمع سرخ‌پوشان تبریزی بازخواهد گشت و در فصل پیش‌رو در تیم تراکتور کارش را دنبال می‌کند.

رسن به دنبال پایان دوری ۳ ساله‌اش از فوتبال ایران!

بشار رسن، هافبک سابق پرسپولیس که روزهای خوبی را در جمع سرخ‌پوشان پایتخت گذراند، یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر تراکتوری‌ها برای تقویت خط هافبک است. گفته می‌شود مذاکرات با رسن که در تیم‌های نیروی هوایی عراق، القطر و المرخیه تجربه بازی دارد، مثبت پیش رفته و تراکتوری‌ها امیدوارند که بعد از جذب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی بتوانند بازهم یک پرسپولیسی سابق را به عضویت تیم خود در بیاورند و در آستانه توافق نهایی با بشار رسن هستند.

اسکوچیچ و درخواست جذب ۲ مهاجم جدید

رحمان جعفری در حال حاضر تنها مهاجم تخصصی تراکتور محسوب می‌شود و انتقال نافرجام مهند علی در کنار جدایی امیرارسلان مطهری و امیر ابراهیم‌زاده باعث شده تا خط حمله سرخ‌پوشان تبریزی شرایط ویژه‌ای به خود گیرد. گفته می‌شود تراکتوری‌ها در سودای جذب ۲ مهاجم خارجی هستند تا خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند و در این مسیر نام چهره‌هایی مانند ماهیر امرلی و خلیفه کولیبالی مطرح شده و رایزنی مدیران باشگاه برای تقویت خط حمله ادامه دارد و گفته می‌شود به‌زودی از خرید تراکتور در فاز تهاجمی در اردوی ترکیه رونمایی خواهد شد.

 


ت ت
کدخبر: 227515 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها