زمان دقیق بارش برف و باران در سراسر کشور اعلام شد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش باران، برف و مه‌گرفتگی در ۱۶ استان از تشدید بارش‌ها در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و نوار شرقی اردبیل خبر داد.

زمان دقیق بارش برف و باران در سراسر کشور اعلام شد
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی ‌و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق شمال فارس، ارتفاعات زاگرس، شمال و شرق یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان وزش باد و رگبار پراکنده روی می‌دهد. در ارتفاعات و مناطق سردسیر رشته‌کوه البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود. فردا دوشنبه در ارتفاعات کرمان، جنوب فارس و شمال هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می‌رود. روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود که باعث افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت می‌شود. بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور بارش‌ها در خوزستان و جنوب ایلام آغاز می‌شود.

امروز در نوار شرقی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. طی ۲ روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج است.آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت به‌ترتیب ۱۸ و ۸ درجه بالای صفر است.


ت ت
کدخبر: 244342 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها