شو‌آف آقای دکتر با مدفوع!

پزشک هندی با انتشار فیلمی در فضای مجازی جنجال به پا کرد، کاری که این دکتر با مدفوع گاو انجام می دهد به شدت خبر ساز شد.

شو‌آف آقای دکتر با مدفوع!

به گزارش منیبان؛ حتما شما هم ادعای غیر علمی برخی از هندی ها در رابطه با خواص درمانی ادرار و مدفوع گاو را شنیده اید و خبر دارید که برخی از آنها حتی برای درمان کرونا از این مواد چندش آور به اشکال غیرقابل قبول استفاده میکردند، ماجرا به اینجا ختم نمیشود و چنانچه در ادامه این بخش میخوانید به تازگی یکی از پزشکان هندی در این موضوع خبر ساز شده است.

ویدئویی غیرقابل باور، چندش آور و البته عجیب به سرعت برق و باد دست بدست شد و در میان وایرال های فضای مجازی قرار گرفت. در این ویدئو دیده میشود که یکی از پزشکان تقریبا نام آشنای هندی مقداری سرگین گاو از کف طویله برداشته و داخل دهان خود قرار داده و با لذت میخورد. جالب است که در حال خوردن این ماده چندش آور مدام از خواص درمانی برای جسم و روح انسان صحبت کرده و همه را تشویق به انجام این کار میکند.

همین ویدئو کافی بود که پزشک اطفال به سرعت مشهور و شناخته شود. بسیاری از کاربران فضای مجازی که به این ویدئو واکنش منفی نشان داده و کامنت های انتقادی تندی داشتند، بر این باورند که این شخص با استفاده از چنین روشی سعی در مشهور شدن داشته و به هیچ وجه صلاحیت تجویز ساده ترین داروها را هم ندارد.

بسیاری از هندی ها بر این باورند که مدفوع و ادرار گاو خواص درمانی دارند اما علم چیز دیگری می گوید و صحبت های غیرعقلانی این پزشک هم مثل بسیاری از افراد دیگر کاملا مردود است.

ت ت
کدخبر: 154137 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها