تعرض وحشیانه فالگیر شیطان صفت به زن جوان فریب خورده

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مرد شیطان‌ صفتی که با شگرد فالگیری زن جوانی را هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

تعرض وحشیانه فالگیر شیطان صفت به زن جوان فریب خورده

به گزارش منیبان؛ سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل زن جوانی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: با یک فالگیر آشنا شدم که قرار شد تا برای فالگیری به خانه‌اش بروم اما وقتی به آنجا رفتم، مرد جوان با ایجاد ضرب و جرح من را هدف آزار شیطانی قرار داد و سپس تهدید کرد که اگر موضوع را پلیس اطلاع دهم، من را به قتل خواهد رساند.

او افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، کارآگاهان خیلی زود وارد عمل شدند و در نخستین گام پای در خانه موردنظر گذاشتند اما پی بردند که متهم پس از ارتکاب جرم پا به فرار گذاشته است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تیم پلیسی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و متوجه شدند که او در خانه‌ای در جنوب استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقب‌های نامحسوس مرد شیطان‌صفت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد فالگیر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.


ت ت
کدخبر: 231861 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها