بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح به این سایت ها مراجعه کنند

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از چه سایتی انجام می‌شود؟

بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح به این سایت ها مراجعه کنند

به گزارش منیبان به نقل از  اندیشه معاصر، دریافت و مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری، بازنشستگان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح را در اندیشه معاصر برایتان میسر کرده ایم و بدون شک شما به‌عنوان یک بازنشسته در موارد مختلفی مثل تقاضای وام‌های مختلفی مثل وام‌های بدون ضامن بانک‌ها یا ثبت نام وام ضروری بازنشستگان به فیش حقوقی نیاز داشته باشید. فیش حقوقی بازنشستگان در گذشته با مراجعه حضوری داده می‌شد اما در حال حاضر به‌صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت از طریق گوشی یا سیستم به راحتی امکان‌پذیر است. نکته مهم این است که بازنشستگان هرکدام از صندوق‌های بازنشستگی برای دریافت فیش حقوقی خود باید به سایت ارگان مربوط به خود مراجعه کنند که اکنون بعد از مطالعه این مطلب در اندیشه معاصر، براحتی می توانید فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

در نتیجه بازنشستگان تأمین اجتماعی، بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری یعنی کارمندانی که استخدام رسمی دولت هستند و بازنشستگان نیروهای مسلح یا بازنشستگان لشکری هرکدام باید به سایت‌های مختلفی مراجعه کنند.

کسانی که حقوق بازنشستگی‌شان را از صندوق بازنشستگی کشوری می‌گیرند، باید برای دریافت فیش حقوقی به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند. این صندوق فقط برای بازنشستگان کشوری کاربرد دارد و سایر بازنشسته‌ها باید به سایت ارگان مربوط به خود مراجعه کنند تا بتوانند فیش حقوقی بگیرند.

در نظر داشته باشید که دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری پس از واریز حقوق هر ماه قابل دریافت است. معمولاً از زمان واریز حقوق باید یک هفته گذشته باشد تا بازنشستگان بتوانند آخرین فیش حقوقی‌شان را دریافت کنند.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی www.cspf.ir مراجعه کنید.

دریافت فیش حقوقی بازنشسته‌های کشوری به‌‌صورت غیرحضوری از طریق مراجعه به سایت امکان‌پذیر است و به‌‌سرعت انجام می‌شود. در ادامه نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری به‌طور کامل توضیح داده شده است.

برای دریافت این فیش حقوقی ابتدا باید وارد سایت صندوق بازنشستگی کشوری به این آدرس شوید و در این سایت گزینه «خدمات حقوق» را انتخاب کنید. در صفحه‌ی بعد گزینه دریافت فیش حقوق را انتخاب کنید. برای دریافت فیش حقوق نیاز به شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب دارید.

گزینه دریافت را انتخاب کنید. در این صفحه اگر هنوز وارد سایت نشده باشید باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید تا به صفحه‌ی مشاهده فیش حقوقی هدایت شوید و سپس اطلاعات خواسته‌شده را وارد و گزینه ورود را انتخاب کنید.

در صفحه‌‌ی بعد می‌توانید ماه مورد نظرتان که قصد دریافت فیش حقوقی آن را دارید، انتخاب کنید تا فیش حقوقی به شما نمایش داده شود. علاوه بر امکان مشاهده این سامانه به شما امکان چاپ یا ذخیره فیش حقوقی را هم می‌دهد که در همین صفحه باید گزینه مربوط به آن را انتخاب کنید تا بتوانید نسخه چاپ‌شده فیش حقوقی خود را نیز دریافت کنید.

اگر از بازنشسته‌های تأمین اجتماعی هستید، باید به سایت سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنید تا پس از ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور بتوانید فیش حقوقی ماه مورد نظرتان را مشاهده یا دریافت کنید.

پس از ورود به این سایت، در منویی که بالای صفحه مشاهده می‌کنید روی بخش «مستمری‌بگیران» بروید و از میان گزینه‌های مختلفی که در این بخش وجود دارد، روی گزینه دوم یعنی «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» بایستید. سپس، از میان دو گزینه‌ای که مشاهده می‌کنید روی گزینه «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» کلیک کنید.

فیش حقوقی هر ماه معمولاً یک هفته پس از واریز حقوق از سایت مورد نظر قابل دریافت است.

با انتخاب این گزینه به صفحه‌ دیگری هدایت می‌شوید. در صفحه جدید اطلاعات هویتی شما نمایش داده شده است؛ در میان این اطلاعات، باید چند گزینه شامل «شماره مستمری»، «سال و ماه» و «نوع پرداخت» را انتخاب کنید. پس از آن، روی بخش «جستجو» کلیک کنید تا پس از گذشت چند ثانیه فیش حقوقی ماه مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح

برای بازنشستگان نیروهای مسلح هم امکان دریافت فیش حقوقی‌شان به صورت آنلاین فراهم شده؛ اما آن‌ها برای انجام این کار باید وارد سایت ساتا به این آدرس شوند و مراحلی را که در ادامه توضیح داده شده است، پشت سر بگذارند.

پس از این که وارد سایت esata.ir شدید، در منوی سمت راست روی گزینه اول یعنی گزینه «برگ حقوقی بازنشستگان» کلیک کنید.

سپس لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در مرحله بعد سال و ماه مورد نظر و کد پرسنلی ۱۳ رقمی خود را وارد کنید. در ادامه، گزینه «جستجو» را انتخاب کرده و فیش حقوقی مربوط به ماه انتخابی خود را مشاهده کنید.

بازنشستگان سازمان‌های دیگر هم باید به سایت ارگان مورد نظرشان برای دریافت فیش حقوقی مراجعه کنند. برای مثال بازنشستگان صنعت نفت باید به سامانه سما به این آدرس مراجعه کنند و با نام کاربری و رمز عبورشان وارد سامانه شوند. سپس از بخش پیشخوان در ستون سمت چپ بخش «فیش حقوقی» را انتخاب کنند. در نهایت با انتخاب سال و ماه مورد نظر، می‌توانند فیش حقوقی مربوط به آن زمان را مشاهده، ذخیره یا چاپ کنند.


ت ت
کدخبر: 235387 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها