جنایت هولناک؛ مادر سنگدل با 9 ضربه چاقو بچه ۲ ساله‌اش را سلاخی کرد!

مادر بی رحم مجارستانی با ۹ ضربه چاقو پسر ۲ ساله اش را کشت.

جنایت هولناک؛ مادر سنگدل با 9 ضربه چاقو بچه ۲ ساله‌اش را سلاخی کرد!

به گزارش منیبان؛ مادر مجارستانی ۴۴ ساله به جرم قتل پسر ۲ ساله اش “الکس ” با ضربات چاقو در ایتالیا محکوم شد.

بنا بر اطلاعات پلیس “کاتلین براداک “‌، ۴۴ ساله با چاقوی آشپزخانه پسر خود را در خانه اش در ایتالیا به قتل رسانده و توسط ماموران پلیس دستگیر شده است.

به گزارش پلیس ایتالیا این زن پس از کشتن فرزندش طوری وانمود کرده که شخص دیگری او را به قتل رسانده است.

طبق گزارش  پلیس، این زن در حالی که جسد خون آلود پسرش را روی صندوق سوپر مارکت نزدیک محل زندگی اش می گذاشت، با فریاد از مردم کمک خواسته وطوری وانمود می کرد که کسی فرزندش را کشته است.

رسانه های محلی درایتالیا گزارش می دهند که او در پایان ماه تحت یک ارزیابی روانپزشکی قرار خواهد گرفت، تا روشن شود قتل عمدی بوده  یا بر اثر حمله روانی صورت گرفته است.

گفته می شود که دادگاه در حال استخدام یک مترجم مجارستانی برای ارزیابی بیشتر پرونده است، علیرغم اینکه متهم می تواندایتالیایی صحبت کند.

پلیس معتقد است انگیزه قتل فرزند مربوط به انتقام از پدرقربانی بوده که مدتی است از همسرش جدا شده بود. آنها در مورد حضانت الکس اختلاف نظر داشتند و همین موضوع انگیزه جنایت هولناک شده است.

گزارش های پزشکی قانونی نشان میدهد که متهم با ۹ ضربه چاقو به شکم و قلب پسر ۲ ساله اش او راکشته تا شوهر سابقش نتواند حضانت وی را از او بگیرد.

با این وجود این زن در جریان بازجویی پلیس، اتهامات را رد کرد و به پلیس گفت: من پسرم را نکشتم.

گفته می‌شود که او قبل از اینکه به توصیه وکیلش “انریکو رنزونی” باید سکوت کند،ویل در بازجویی ها  سه روایت مختلف از جنایت را بیان کرده است.

این زن ادعا کرده که وقتی وی” الکس” را باردار بود همسر سابقش بارها او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود.

اما به گفته همسایگان مادر قاتل آنها بارها دیده بودند که او همواره با پسرش بدرفتاری می کرد و گاهی اوقات نیز کتکش می زد. به گزارش سایت خبری مجارستانی Bors، دادگاه اکنون در ایتالیا در جریان است.


ت ت
کدخبر: 66235 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها