بلای زشت و شرم آور کارگران سنگدل با یک سگ/ عکس+18

کار بسیار زشت و نا پسند کارگران راه سازی کشور هند باعث کشته شدن سگ بی آزار شد.

بلای زشت و شرم آور کارگران سنگدل با یک سگ/ عکس+18

به گزارش منیبان؛ کارگران ساختمانی در هند در هنگام آسفالت کردن خیابان، سگی را که در حال خواب بوده را از خواب بیدار نمی کنند و برای خودنمایی کردن و نشان دادن خشونتشان به این سگ ، تصمیم می گیرند که آسفالت را بر روی آن بریزند.

افرادی که در محل حاضر بودند این گونه گفتند زمانیکه کارگران در حال کار کردن بودند سگ خوابیده بود و کارگران بجای اینکه آنرا از خواب بیدار کنند آسفالت را بر روی بدنش ریختند و با غلتک از روی پاهایش رد شدند و این گونه سگ زنده زنده جان خود را از دست داد.

کارگران هندی بعد از این کار زشت و ناپسند خود در روز 13ژوئن در محلی که این کار را مرتکب شده بودند،حضور یافتند و به کمک کارگران دیگر برای خارج کردن سگ تلاش کردند.تلاش های آنها بدون پاسخ باقی ماند چرا که پاهای سگ در آسفالت با دمای بالا چسبانده شده بودند و نمی توانستند جسد را بطور سالم خارج نمایند.

همچنین کارگران از اینکه آنرا زنده زنده کشته اند ، اجتناب کردند و بر این ادعا هستند که سگ قبل از کار آنها در آن محل ،جان باخته بود. با این وجود معترضین وسایل نقلیه این سازمان را تصاحب کردند و با استفاده از یک بیل مکانیکی برای بیرون آوردن سگ اقدام نمودند.

کار-زشت-با-سگ

سازمان PWD که کارگران هندی در این شرکت مشغول به کار بودند ،یک سازمان خصوصی می باشد که باید در قبال این کار ناپسند و زشت کارگرانش پاسخگو باشد و آقای "نرندرا کومار" که یکی از مامورین اداره پلیس "سردار" می باشد گفت که یک پرونده برای کار ناپسند این سازمان و کارمندانش تهیه و تنظیم شده است و باید در قبال کار زشت و بدور از انسانیت خود پاسخگو باشند و در غیر این صورت قطعا مجازات خواهند شد.


ت ت
کدخبر: 67474 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها