کاهش وزن با این 5 میوه تابستانی!

با انواع میوه‌های تابستانی که می‌تواند به کاهش وزن کمک کند در این گزارش آشنا شوید؛

کاهش وزن با این 5 میوه تابستانی!

به گزارش منیبان؛ تابستان بهترین زمان از سال برای کاهش وزن است. دلیلش این است که مردم صبح‌های آفتابی روشن و روزهای طولانی را الهام‌بخش‌تر از صبح‌های تنبل زمستانی و روزهای کوتاه می‌دانند و این شانس با انگیزه ماندن و در مسیر رسیدن به هدف تناسب اندام را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، میوه های متنوعی در این فصل موجود است که می‌تواند از هدف کاهش وزن شما حمایت کند. این میوه‌ها دارای محتوای آب بالا و بسیار مغذی هستند. بنابراین، اگر شما هم قصد کاهش وزن دارید، اکنون زمان شروع این روند است. در اینجا با پنج میوه تابستانی آشنا خواهید شد که می‌توانید برای کاهش وزن ، به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

هندوانه

طراوت، شیرین و خنک کننده، هندوانه بهترین میوه تابستانی است. میوه قرمز که ۹۲ درصد از آب تشکیل شده است، مرطوب‌کننده‌ترین غذایی است که می‌توانید در یک بعد از ظهر آفتابی گرم مصرف کنید. آب و فیبر موجود در آن می‌تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری سیر نگه دارید. همچنین می‌تواند به کاهش میل به شکر کمک کند. میوه تابستانی سرشار از فیبر، ویتامین C، ویتامین A، منیزیم، پتاسیم و آنتی اکسیدان لیکوپن است که ممکن است از رشد سلول های سرطانی جلوگیری کند.

خیار

خیار ترد و خوش طعم یک میوه تابستانی همه کاره است که می‌توان آن را به روش های مختلفی مانند سالاد یا اسموتی به رژیم غذایی اضافه کرد. میوه‌های سبز دارای خواص خنک کنندگی طبیعی هستند که می‌تواند شما را از کم آبی و گرمای بیش از حد محافظت کند. ۹۵ درصد خیار فقط آب است و کالری بسیار کمی دارد. می‌تواند شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد و همچنین بدن شما را سم زدایی کرده و پوست شما را سالم و زیبا نگه می‌دارد.

پرتقال

مرکبات منبعی غنی از پتاسیم و ویتامین C است. همچنین حاوی مواد مغذی دیگری مانند ویتامین A، K، کلسیم و منیزیم است. ویتامین C می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی و متابولیسم کمک کند. علاوه بر این، میوه تند نیز سرشار از فیبر است و حاوی ۸۸ درصد آب است. این میوه می‌تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری سیر نگه دارید و همچنین به غلبه بر گرمای تابستان کمک می‌کند. محتوای پتاسیم موجود در آن به ویژه به کاهش گرفتگی عضلات ناشی از فصل تابستان کمک می‌کند.

خربزه

خربزه و سایر میوه های متعلق به این خانواده مانند خربزه، عسلک و طالبی، همگی دارای محتوای آب بالا و سرشار از مواد مغذی هستند. میوه تابستانی کم کالری و سرشار از فیبر است که باعث کاهش وزن می شود. خربزه سرشار از ویتامین A، B، K، C و سایر مواد معدنی کمیاب مانند روی و مس است، همچنین می‌تواند بینایی را بهبود بخشد و فشار خون را کاهش دهد.

هلو

هلو یک میوه کم کالری است و یک میان وعده عالی برای خوردن بین وعده های غذایی است. می‌تواند به کاهش میل به غذاهای ناسالم و قندی کمک کند. این میوه حاوی ۸۹ درصد آب و مقدار زیادی فیبر است. خوردن آنها بین وعده های غذایی می‌تواند سیری را افزایش داده و شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. میوه هسته دار همچنین سرشار از ویتامین A، C، آهن، روی و غیره است.

ت ت
کدخبر: 76947 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها