خبرنگار:

رییس ستاد روحانیون دکتر پزشکیان:

برای افزایش مشارکت در انتخابات باید فضایی فراهم شود که مردم احساس کنند رأی آن‌ها تأثیر گذار است

رییس ستاد روحانیون دکتر پزشکیان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: برای افزایش مشارکت در انتخابات بایدفضایی فراهم شود که مردم احساس کنند رأی آن‌ها تأثیرگذار است و می‌تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند.

برای افزایش مشارکت در انتخابات باید فضایی فراهم شود که مردم احساس کنند رأی آن‌ها تأثیر گذار است

مهدی شیخ، نماینده سابق تهران در مجلس و رییس ستاد روحانیون دکتر پزشکیان، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «منیبان» در خصوص اینکه آقای پزشکیان تا چه میزان روحیه کار کردن با افکار مختلف را دارد و اگر رییس‌جمهور شود آیا روی به تشکیل دولت فراجناحی می‌آورد؟ گفت: دکتر پزشکیان همیشه به مشاوره گرفتن از متخصصین و کارشناسان در حوزه‌های مختلف اعتقاد داشته است. او به خوبی می‌داند که برای اداره کشور نیاز به بهره‌گیری از نظرات و تجربیات همه نیروهای باکفایت دارد بدون توجه به جناح و تفکر سیاسی آن‌ها.

او افزود: اگر دکتر پزشکیان رییس‌جمهور شود قطعاً به تشکیل دولت فراجناحی و کارآمد توجه خواهد کرد تا بتواند از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کند. او معتقد است که تنها با همکاری و هماهنگی همه نیروها می‌توان به توسعه و پیشرفت دست یافت. 

رییس ستاد روحانیون دکتر پزشکیان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: برای افزایش مشارکت در انتخابات  باید فضایی فراهم شود که مردم احساس کنند رأی آن‌ها تأثیرگذار است و می‌تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند. 

شیخ تصریح کرد: اعتماد سازی میان مردم و ایجاد شفافیت در روند انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و انسانی برای جلب نظر و مشارکت مردم استفاده کرد.

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: اطلاع‌ رسانی صحیح و گسترده، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نشان دادن برنامه‌های دقیق و عملی برای آینده کشور می‌تواند، نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردم و در نتیجه افزایش سبد رای دکتر پزشکیان داشته باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم ببینند که یک کاندیدا واقعاً به فکر حل مشکلات آن‌ها است و برنامه‌های قابل اجرایی دارد حتماً با انگیزه بیشتری در انتخابات شرکت خواهند کرد. خوشبختانه آقای پزشکیان در برنامه‌های تبلیغاتی خود بزرگنمایی نمی‌کند و واقعیت‌های موجود و کارهایی که می‌توان انجام داد تا وضعیت کشور را مخصوصاً در حوزه اقتصادی متحول کرد را عنوان می کند. صداقت آقای پزشکیان قابل تحسین است و به لطف و مدد این روحیه شفافی که دارد، می‌توانیم بیش از پیش به آینده امیدوار باشیم.

ت ت
کدخبر: 221136 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها