خبر فوری از تغییر رئیس جمهور ترکیه

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه طی یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام گفت: ما می‌خواهیم انتخابات را در تاریخ ۱۸ ژوئن برگزار کنیم. اما از آنجایی که این تاریخ با فصل تعطیلات تابستانی تداخل دارد و مردم در آن زمان در حال سفر هستند، باید این تاریخ را کمی جلوتر بیندازیم.

خبر فوری از تغییر رئیس جمهور ترکیه

به گزارش مُنیبان، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه طی یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام گفت: ما می‌خواهیم انتخابات را در تاریخ ۱۸ ژوئن برگزار کنیم. اما از آنجایی که این تاریخ با فصل تعطیلات تابستانی تداخل دارد و مردم در آن زمان در حال سفر هستند، باید این تاریخ را کمی جلوتر بیندازیم.

وی افزود: این تغییر تاریخ به معنای انتخابات زودهنگام نخواهد بود... هنوز تصمیم نهایی از سوی هیئت عالی حزب اتخاذ نشده است و ما در حال ارزیابی آن هستیم.

انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه قرار است در ۱۸ ژوئن برگزار شود و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه پیشتر گفته بود که انتخابات در ماه ژوئن برگزار خواهد شد./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 130954 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنزین را گران نمی‌کنیم، قاطعا می‌گویم بدون رضایت مردم هیچ‌کاری انجام نم…