این پیام را برای ۲۱ نفر ارسال کن

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: قرار ما همچنان همین است: این پیام را برای ۲۱ نفر ارسال کن تا #۱+۲۱ بشوی و روز جمعه حداقل یک نفر را به همراه خود پای صندوق رای ببر.

این پیام را برای ۲۱ نفر ارسال کن

به گزارش منیبان، محمدرضا جلالی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب، بعد از مناظره شب گذشته نوشت:

پزشکیان امشب وظیفه همه ما را سنگین‌تر کرد

دکتر امشب بی‌نظیر بود. از این بهتر چه می‌خواستیم؟ او تا جایی که می‌شد و جا داشت، حرفهای دل بسیاری از مردم را زد. حالا وظیفه ما سنگین‌تر شده.

از فردا باید تلاش کنیم برای همه مردم جا بیندازیم که این مرد می‌تواند هم شأن ریاست‌جمهوری را حفظ کند و ملی رفتار کند، هم با پشتوانه کارشناسی و تخصصی حرف بزند و هم صداقت را با صراحت بیاموزد و آنچه مردم می‌خواهند را واضح و روشن بگوید و پیگیری کند.

ما همراهان کمپین بزرگ حامیان دکتر پزشکیان از فردا باید پیام استقرار پزشکیان در قامت رئیس‌جمهور ایران را به سراسر کشور گسترش دهیم. تماس بگیریم، حرف بزنیم و به معجزه‌ی گفت‌وگو باور داشته باشیم.

از راهنماهای موجود در ربات تلگرامی «برای ایران» استفاده کنید.تلفن را بردارید و با آشنایان یا شهروندان درباره انتخابات، ایران و آینده گفتگو کنید.

قرار ما همچنان همین است: این پیام را برای ۲۱ نفر ارسال کن تا #۱+۲۱ بشوی و روز جمعه حداقل یک نفر را به همراه خود پای صندوق رای ببر.

ت ت
کدخبر: 223340 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها