فعال سیاسی اصولگرا:

جریان اصولگرا از انتخابات 1400 تا 1403 نزدیک به 6 میلیون از رای‌دهندگان‌اش را از دست داده است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: انتخابات با تضاد‌های درونی دولت مواجه بود دولتی که بخش زیادی از آن در انتخابات مشارکت کرد اما تنها مخبر بود که به عنوان جانشین رئیس جمهور دو دور از انتخابات را در سلامت برگزار کرد.

جریان اصولگرا از انتخابات 1400 تا 1403 نزدیک به 6 میلیون از رای‌دهندگان‌اش را از دست داده است

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی اصولگرا، درباره تضاد‌های درون دولت بر سر انتخابات و مقاومت مخبر در برابر پایداری به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: تنش‌هایی درون دولت بر سر انتخابات وجود داشت. جناحی درون دولت به رهبری منصوری به ستاد جلیلی رفتند و به طور جدی از ظرفیت‌های دولت استفاده کردند. دهیار‌ها را در برج میلاد جمع کردند و دلیلی نداشت منصوری صحبت کند. آنچه از استان‌ها به گوش ما می‌رسید، با فشار منصوری خیلی از دهیار‌ها و واحد‌های اداری تحت فشار قرار می‌گرفتند که به نفع شخص خاصی وارد شوند. شما مصاحبه مطبوعاتی قاضی‌زاده هاشمی را علیه جلیلی ببینید که نشان از تضاد درون اصولگرایان می‌دهد.

او درباره استفاده از مخبر در ساختار حاکمیت و دولت بیان کرد: من نمی‌دانم اراده پزشکیان بر چیست اما با سلیقه خودش همکارانش را انتخاب می‌کند. شاید شانس خیلی کمی برای افرادی مثل مخبر وجود داشته باشد که پزشکیان را همراهی کنند. در سطوح میانی دولت و کارشناسی نباید تغییر خاصی ایجاد شود.

حقیقت پور درباره اختلافات درون جبهه اصولگرایی گفت: اینکه در داخل جبهه اصولگرایی و دولت اختلافاتی وجود دارد درست است. اینکه عده‌ای از آرا حفاظت کردند اراده نظام بر این مسأله بوده است. از سال قبل مقام معظم رهبری بحث سلامت انتخابات را مطرح کردند. تضاد بین جریانات اصولگرایی در درون دولت رئیسی جدی بود حتی در مجلس نیز بروز و ظهور جدی داشت. امروز حتی بعد از انتخابات هم جریان مربوط به قالیباف و جلیلی همدیگر را محکوم می‌کنند. در این بین جناح میانه‌ای مانند مخبر نیز وجود دارند. البته اختلافات میان اصولگرایان وخیم‌تر از این صحبت هاست. جریان اصولگرا از انتخابات 1400 تا 1403 نزدیک به 6 میلیون از رای‌دهندگان‌اش را از دست داده است.


ت ت
کدخبر: 227673 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها