نماینده فیروز آباد در مجلس دوازدهم:

برخورد حذفی به امنیتی شدن و خشونتی شدن زندگی سیاسی می انجامند

نماینده فیروزآباد در مجلس دوازدهم گفت: جریانات سیاسی در ۴۰ سال گذشته نتوانستند یکدیگر را حذف کنند چرا که برخورد حذفی به امنیتی شدن و خشونتی شدن زندگی سیاسی می انجامند.

برخورد حذفی به امنیتی شدن و خشونتی شدن زندگی سیاسی می انجامند

به گزارش منیبان، محمد مهدی فروردین، نماینده فیروز آباد در مجلس دوازدهم، در موافقت با اظهارات پزشکیان و وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم پشت تریبون رفت. این نماینده مجلس بخشی از وقت ۱۵ دقیقه ای خود را به روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز اختصاص داده است.

وی ضمن سلام و درود به ارواح مطهر شهدا گفت: همکاران عزیز خوشحال هستم که به عنوان موافق از رئیس جمهوری دفاع می کنم که به فرمایش مقام معظم رهبری شخصتی متین و فرزانه است.

وی ادامه داد: جریانات سیاسی در ۴۰ سال گذشته نتوانستند یکدیگر را حذف کنند چرا که برخورد حذفی به امنیتی شدن و خشونتی شدن زندگی سیاسی می انجامند. دکتر پزشکیان با شعار با هم دعوا نکنیم روی کار آمد که آن را در عمل نشان داد و  امروز در صندلی ریاست جمهوری نشسته است.

این نماینده مجلس گفت: پزشکیان رئیس جمهوری صادق و فرزانه و با نحوه کابینه نشان داد به دنبال بازسازی و ترمیم است. وزرای پیشنهادی او تلفیقی از همه جناح ها و استعدادها است، همانطور که رهبری فرمودند موفقیت رئیس جمهور موفقیت همه ما است.

وی با اشاره به راهبردها و برنامه های دولت چهاردهم افزود: مجلس می تواند تکمیل کننده و مسئولیت دارد چنین راهبردی را توسعه دهد و به پیروزی او کمک کند. مجلس، دولت و قوه قضائیه در یک کشتی نشستند و جدایی نظام از دولت توهمی بیش نیست، این کشتی باید به درد مردم ایران بخورد.


ت ت
کدخبر: 230795 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها