رنگ موی ترندی مخصوص تابستان

بلوند هنوز هم مانند گذشته محبوبیت خود را در میان ترندهای رنگ مو حفظ کرده است. البته گفتن اینکه بلوند ترند اصلی تابستان است کمی دشوار است، اما قطعا در روزهای طولانی و گرم تابستانی شما هم دوست دارید درخشندگی و زیبایی تابستانی را تجربه کنید.

رنگ موی ترندی مخصوص تابستان

به گزارش منیبان، سلبریتی‌هایی مانند بیانسه، ریانا و زندایا همگی امسال با موهای بلوند جذابی ظاهر شده اند. اگرچه بلوند 2024 نسبت به ترند سال‌های گذشته طلایی‌تر و عسلی‌تر است. در کل تغییر رنگ مو حتی با کوچک‌ترین تغییرات فصل می‌تواند حال و هوای شما را تازه‌تر کند. 

تریسی کانینگهام، رنگ‌ساز مشهور و سفیر ردکن، می‌گوید: «خورشید بیرون می‌آید و ما رنگ موهای خودمان را با نور خورشید هماهنگ می‌کنیم. سپس می‌توانید آرایش، ناخن و لباس خود را تغییر دهید. رنگ موهای ما به معنای واقعی کلمه تمام ظاهر ما را تعیین می‌کند.». در این مطلب قصد داریم تا جدید‌ترین و جذاب‌ترین ترندهای بلوند را برای تابستان 2024 به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "7 ترند رنگ مو برای بهار 2024" را مطالعه نمایید.

هایلایت کلاسیک بلوند، رنگ موی ترند تابستانی

هایلایت‌های کلاسیک بلوند همیشه به دلایلی در پلت رنگی هیرآرتیست‌ها جای دارند. کانینگهام از تجربه‌هایش می‌گوید:« مشتریان همواره در میان بلوندها به دنبال یک بلوند متفاوت‌تر و جدید‌تر می‌گشتند، تا این که من این بلوند را به آن‌ها معرفی کردم.» در این فصل کانینگهام رنگ بلوند رویایی و کرمی مانند رنگ موهای کری مولیگان را توصیه می‌کند که هایلایت‌ها در میان مابقی موها به طرز هوشمندانه و نامحسوسی قرار گرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "8 میکاپ ترندی مخصوص تابستان!" را مطالعه نمایید.

قهوه‌ای طلایی، رنگ موی ترندی تابستان 2024

این رنگ موی غنی و درخشان، ترکیبی از رنگ‌های گرم طلایی، قهوه‌ای و کاراملی می‌باشد. این رنگ مو، رنگ موی ویکتوریا مونه برنده جایزه گرمی بود که از آن به بعد ترند شد. رنگ‌های درخشان و طلایی به وضوح بر فصل گرم‌سال و روزهای گرم تابستانی اشاره می‌کند. کانینگهام همچنین توصیه می‌کند که این رنگ را بر رنگ طبیعی به عنوان پایه رنگ خود بگذارید تا جلوه‌ای زیباتر داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "7 مدل ناخن ترندی برای تابستان 1403" را مطالعه نمایید.

رنگ موی بلوند عسلی، ترندی برای تابستان

بلوند عسلی به عنوان یک جایگزین پرطرفدار برای بلوندهای روشن در تابستان 2023 شناخته می‌شود. این رنگ بیس عسلی و طلایی دارد. در این تابستان اصل بر آن است که از رنگ‌ها و هایلایت‌های گرم استفاده شود و بهتر است، رنگ‌های خنک و یخی را فراموش کنید. این رنگ مو نیز توسط بیانسه وو تایلا ترند شده است.

بلوند کره‌ای یخی رنگ موی تابستانی

در این مدل رنگ پایه خنثی در ظاهر کلی مو حفظ می‌شود تا هایلایت‌های کره‌ای رنگ ظاهر شود، و رنگ میانی طلایی است تا به ظاهر کلی گرما و حرکت بیشتر بدهد. این رنگ برای یک رنگ موی تابستانی گزینه‌ای بسیار جذاب و خاص است و رنگ صورت شما را روشن‌تر نشان می‌دهد.

بلوند پاستلی، رنگ موی پرطرفدار تابستان

به دنبال چیز خیال‌انگیزتر و فانتزی‌تر از بلوند و طلایی هستید؟ پس موهایتان را پاستلی رنگ کنید! ستاره‌هایی مانند سیارا، کارول جی و کایلی جنر با این رنگ مو درخشیدند. رنگ‌های پاستلی همواره پرطرفدار و محبوب بوده‌اند و حالا استفاده از آنها به عنوان هایلایت جلوه‌ای رویایی به موهای شما می‌بخشد.

قرمز شرابی، ترند رنگ موی تابستان

یکی از ترندهای عجیب و متفاوت و در عین حال جذاب تابستان 2024، قرمز شرابی ست. قطعا همه شما دوا لیپا را با موهای قرمز شرابی رنگش دیده‌اید. این رنگ مو طیفی از قهوه‌ای، قرمز، مشکی، زرشکی و شرابی را در خود دارد. اگر می‌خواهید این تابستان جذاب به نظر برسید، این رنگ مو را حتما در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

رنگ موی طبیعی، ترندی برای تابستان

زمان بازگشت به نچرال بودن فرا رسیده است. اگر دلتان برای موی طبیعی خود تنگ شده است و می‌خواهید به موهای خود استراحت دهید، حالا بهترین زمان است! سانی بروک، آرایشگر مشهور، می‌گوید: "هیچ چیز جاودانه‌تر و شیک‌تر از داشتن یک مدل مو و رنگ مو نیست که شما را به ریشه و اصل خودتان بازگرداند". این ترند یک ترند اصیل و لاکچری است که ثابت می‌کند نچرال بودن همچنان محبوب است.

رنگ مو به رنگ شکلات تلخ، ترند تابستان 2024

هات چاکلت مخصوص زمستان و شکلات تلخ مخصوص تابستان است! از آرایشگر خود بخواهید که تن‌های سرد و ملایم قهوه‌ای را به رنگ پایه موهای شما اضافه کند، مانند موهای کامیلا مورونه.

رنگ موی برنزه، رنگ پرطرفدار برای تابستان

هایلایت های بلوند یا بالیاژ به طور استراتژیک به شما درخشندگی آفتاب را می‌بخشد. از رنگ شناس خود بخواهید رنگ را در جایی که نور خورشید به طور طبیعی به آن برخورد ‌می‌کند، مانند لایه‌های بالایی مو و جلوی صورت شما قرار دهد. 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، بلوند همچنان محبوب و ترند است. انواع مختلفی از بلوند امروزه توسط هیرکالریست‌ها آزمایش می‌شود. اما علاوه بر بلوند ترندهای جذاب دیگری نیز وجود دارد. اگر از رنگ موی خود خسته شده‌اید می‌توانید در این تابستان این رنگ‌های ترند را امتحان کنید و احساس بهتری داشته باشید. توجه کنید که استفاده از رنگ‌های خنک و سرد را به حداقل برسانید.


ت ت
کدخبر: 230760 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها