شهاب حسینی با ساناز ارجمند ازدواج کرد/ تصاویر

اولین عکس مشترک از شهاب حسینی و همسر دومش منتشر شد.

  شهاب حسینی با ساناز ارجمند ازدواج کرد/ تصاویر

به گزارش منیبان،  شهاب حسینی در اکران فیلم سینمایی «شین» به صورت رسمی و برای اولین بار از همسر دومش ساناز ارجمند رونمایی کرد.

22

همسر دوم  شهاب حسینی کیست؟

ساناز ارجمند عکاس، متولد ۱۳۶۹ و از شهاب حسینی که متولد ۱۳۵۲ است ۱۷ سال کوچکتر است. ساناز ارجمند متولد ۱۳۶۹ اهل مشهد که در چند سال اخیر به تهران مهاجرت کرده است.

شغل وی عکاسی مدلینگ و آتلیه هاست.

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

سید شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد که اولین فرزند ایشان سال ۱۳۸۲ بنام محمد امین متولد شد. در سال ۱۳۹۰ نیز دومین پسر این زوج بنام امیر علی به دنیا آمد.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر ، مجری و گوینده است. دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی ، همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد و یک برادر بنام سید مهدی و دو خواهر دارد.

شروع بازیگری شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر را بصورت جدی از سال ۱۳۷۴ با تئاتر آغاز کرد و از سال ۱۳۷۷ بعنوان گوینده و بازیگر نمایشنامه های طنز وارد رادیو شد. او در کنار چهره هایی چون یوسف تیموری ، نصرالله رادش و نادر سلیمانی بصورت تیمی به شهرهای مختلف می رفت و برنامه شاد اجرا می کردند.


ت ت
کدخبر: 110265 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها